نصف سپرده‌های بانک مهر در آذربایجان شرقی غیرحضوری افتتاح شد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی خبر داد: تعداد سپرده‌های افتتاح شده این بانک طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۷هزار فقره بوده که ۷۰هزار فقره به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام شده است.

«ایمان صمدی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی به تبیین اقدامات انجام شده از سوی بانک در این استان پرداخت و گفت: این بانک دارای ۲۲ شعبه و دو باجه در سطح استان است و ۱۱۶هزار و ۷۰۰ نفر از هم‌استانی‌ها در سال ۱۴۰۲ به جمع مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان پیوستند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات آنلاین برای صرفه‌جویی در زمان مشتریان، افزود: طی سال جاری بیش از ۷۰ هزار فقره افتتاح حساب به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام شده که ۱۸۷ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

صمدی به رشد ۶۹ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: منابع بانک در آذربایجان شرقی رقمی معادل ۱۰۳هزار میلیارد ریال است و مبلغ تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۱۱۴هزار فقره بوده که بیش از ۵۰۰۰ فقره آن مربوط به تسهیلات تکلیفی بوده است.

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی به مبلغ تسهیلات پرداختی بانک از ابتدای سال ۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: طی سال ۱۴۰۲ بالغ بر مبلغ ۳۵هزار میلیارد ریال تسهیلات در استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات قابل توجه از سوی بانک، افزود: با این وجود نسبت مطالبات به مصارف در سال‌ جاری به کمتر از نیم درصد و معادل ۰.۲۷ (بیست و هفت صدم) درصد است که این موضوع گواهی بر عملکرد مالی صحیح بانک و همچنین خوش‌حسابی مشتریان آن است.

صمدی در ادامه به پرداخت ۴۵هزار فقره تسهیلات غیرحضوری اشاره کرد و افزود: تعداد سپرده‌های افتتاح شده نیز طی سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۳۷هزار فقره بوده که ۷۰هزار فقره به‌صورت آنلاین و غیرحضوری انجام شده است.

وی با بیان اینکه ازدواج سنت حسنه‌ای است که در دین ما بر آن تأکید شده و تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج می‌تواند انجام این امر مبارک را آسان‌تر کند، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نیز پرداخت وام ازدواج را به‌عنوان یکی از رویکردهای اصلی خود در پرداخت تسهیلات در نظر داشته است.

صمدی با بیان اینکه ۶۷۴ فقره وام ازدواج معادل بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان به مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان پرداخت شده، گفت: همچنین ۶۱۰ فقره وام فرزندآوری معادل ۳۰ میلیارد و ۹۴۰ میلیون تومان نیز پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: رقم کالاکارت اعطا شده از سوی این بانک در استان آذربایجان شرقی طی سال ۱۴۰۲ به ۵۱۵ میلیارد تومان می‌رسد که ۸۲ درصد نسبت به پایان سال گذشته افزایش یافته است.

مدیر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی در انتها به تعداد تسهیلات پرداخت شده با وثیقه سفته الکترونیک اشاره کرد و گفت: حدود ۱۷ هزار و ۵۰۰ فقره از تسهیلات نیز با سفته الکترونیک پرداخت شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا