بانک مهر درگلستان ۱۰هزار فقره وام بدون ضامن داد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان با تأکید بر لزوم تسهیل پرداخت وام قرض­الحسنه به مردم، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰هزار فقره وام بدون ضامن به شهروندان گلستانی پرداخت شده است.

محسن عسکری مدیر شعب بانک قرض­الحسنه مهر ایران در استان گلستان، در رابطه با عملکرد سال ۱۴۰۲ بانک در این استان گفت: با تلاش‌ها و برنامه­ریزی صورت گرفته، بانک قرض­الحسنه مهر ایران در گلستان توانست با رشد حدود ۷۸ درصدی منابع، بالاترین رشد منابع در بین بانک­های عضو شورای هماهنگی بانک­های استان را کسب کند.

وی افزود: بانک قرض­الحسنه مهر ایران در استان گلستان با ۱۷ شعبه و یک باجه مشغول خدمت­رسانی به مشتریان است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان گفت: در سال گذشته ۵۹هزار فقره وام به ارزش بیش از ۴۴هزار میلیارد ریال به مشتریان بانک در استان گلستان اعطا شد که از این تعداد حدود ۷۰۰ فقره وام ازدواج و ۴۳۶ فقره وام فرزندآوری بوده است.

عسکری ضمن تشریح اهمیت توسعه بانکداری الکترونیک و لزوم ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات پیشخوان مجازی، افزود: در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۹هزار فقره افتتاح حساب به‌صورت آنلاین صورت پذیرفته و همچنین حدود ۳۰هزار فقره وام به‌صورت آنلاین و بدون حضور مشتری در شعبه پرداخت شده است.

وی با تأکید بر لزوم تسهیل پرداخت وام قرض­الحسنه به مردم، اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۰هزار فقره وام بدون ضامن به شهروندان گلستانی پرداخت شده است.

عسکری افزود: در راستای حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی نیز حدود ۷۰۰۰ فقره وام کالاکارت به ارزش حدود ۳۵۰۰ میلیارد ریال به مشتریان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک قرض­الحسنه مهر ایران در استان گلستان ضمن تأکید بر اهتمام بانک نسبت به پرداخت تسهیلات تکلیفی، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ از محل جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ تعداد ۷۰۰ فقره وام به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال به معرفی­شدگان کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد برکت پرداخت شده که این آمار نشان­دهنده تحقق هدف ۹۰ درصدی پرداخت تسهیلات تکلیفی از محل جزء ۴ بند ب تبصره ۱۸ است.

عسکری با تشریح عملکرد مطلوب مدیریت شعب استان گلستان در کنترل مطالبات، از میزان ۳/۰ (سه دهم) درصدی نسبت مطالبات به مصارف بانک قرض­الحسنه مهر ایران در استان گلستان خبر داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا