رشد ۶۸ درصدی منابع بانک مهر در آذربایجان غربی

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی با جذب مبلغ ۴۳هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ توانسته ۶۸ رشد نسبت به پایان سال ۱۴۰۱ را رقم بزند.

 بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی با تعداد ۲۲ شعبه و یک باجه (۷ شعبه در مرکز استان و ۱۵ شعبه و یک باجه در شهرستان‌ها) با سرلوحه قرار دادن آیات و روایات متعدد قرآنی و توجه به اصل مشتری‌مداری و یاری رساندن به نیازمندان، در حال ارائه خدمات بانکداری اسلامی بر محور قرض‌الحسنه است.

مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی توانسته با برنامه‌ریزی و تلاش مستمر همکاران، همواره جزو استان‌های برتر کشور از نظر حجم منابع و سایر آیتم‌ها باشد.

جذب حدود ۲۰۰هزار مشتری جدید در سال ۱۴۰۲ که تعداد ۹۲هزار نفر آن به‌صورت آنلاین افتتاح حساب کرده‌اند، یکی از نتایج تلاش‌های کارکنان بانک در استان به شمار می‌رود.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربی با جذب مبلغ ۴۳هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ توانسته ۶۸ رشد نسبت به پایان سال ۱۴۰۱ را رقم بزند.

پرداخت تعداد ۱۱۰هزار فقره وام به مبلغ ۷۷هزار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ در کنار تعداد ۶۰۰۰ فقره وام تکلیفی به مبلغ ۷۰۰۰ میلیارد ریال نشان از جایگاه ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جامعه و عمق نفوذ این بانک دارد. این در حالی است که با پرداخت تعداد بالای وام، نسبت مطالبات به مصارف استان تنها ۰.۲۸(بیست و هشت صدم) درصد است.

در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۸هزار فقره وام قرض‌الحسنه به‌صورت غیرحضوری پرداخت شده و رتبه پنجم کشور در تعداد درخواست وام آنلاین را نصیب مدیریت شعب استان آذربایجان غربی کرده است.

گفتنی است ۴۷ درصد از مجموع منابع بانک در استان در حساب‌های قرض‌الحسنه جاری کسبه و صنوف متمرکز بوده و این مبالغ توسط ۴۱هزار دستگاه کارتخوان فعال در استان مدیریت می‌شود.

شایان ذکر است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود علاوه بر اقدامات کشوری صورت گرفته، در سطح استان آذریایجان غربی نیز در زمان وقوع زلزله شهرستان خوی با تهیه و اهدا ۱۰۰۰ تن آجر در امر بازسازی منازل آسیب‌دیده از زلزله مشارکت کرده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا