جهش بیمه دانا با کاهش نسبت خسارت

به گزارش دنیای بانک و بیمه،حق بیمه تولیدی شرکت بیمه دانا در پایان سال ۱۳۹۸ با رشدی ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۴۷ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال رسیده است. از کل حق بیمه تولیدی شرکت  بیمه دانادر مدت یادشده ۴۳ درصد در رشته بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، ۹ درصد مربوط به رشته‌های بیمه زندگی، ۳۲ درصد متعلق به رشته بیمه درمان و ۱۷ درصد متعلق به سایر رشته‌ها بوده است.

شرکت  بیمه دانادر پایان سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۲۷ هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذاران خود پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. سهم رشته بیمه شخص ثالث و حوادث راننده از کل خسارت پرداخت‌شده توسط شرکت  بیمه دانادر سال گذشته ۳۵ درصد، سهم بیمه درمان ۴۶ درصد، سهم بیمه زندگی ۷ درصد و سهم سایر رشته‌های بیمه هم ۱۱ ارزیابی شده است.

ارزیابی دنیای بیمه: کارنامه بیمه گری شرکت  بیمه دانادر سال گذشته که هم‌اکنون مدیریت آن را ابراهیم کاردگر بر عهده دارد، نشان می‌دهد که حق بیمه تولیدی این شرکت ۵۱ درصد و خسارت پرداخت‌شده هم ۳۰ درصد رشد کرده و نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی از ۶۷ درصد در پایان سال ۱۳۹۷ با ۱۰ پله بهبود  به ۵۷ درصد در پایان سال ۱۳۹۸ رسیده است.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا