جهش بیمه دانا با کاهش نسبت خسارت

به گزارش دنیای بانک و بیمه،حق بیمه تولیدی شرکت بیمه دانا در پایان سال ۱۳۹۸ با رشدی ۵۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به رقم ۴۷ هزار و ۵۱۰ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال رسیده است. از کل حق بیمه تولیدی شرکت  بیمه دانادر مدت یادشده ۴۳ درصد در رشته بیمه شخص ثالث و حوادث راننده، ۹ درصد مربوط به رشته‌های بیمه زندگی، ۳۲ درصد متعلق به رشته بیمه درمان و ۱۷ درصد متعلق به سایر رشته‌ها بوده است.

شرکت  بیمه دانادر پایان سال ۱۳۹۸ بالغ بر ۲۷ هزار و ۲۳۳ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال خسارت به بیمه‌گذاران خود پرداخت کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. سهم رشته بیمه شخص ثالث و حوادث راننده از کل خسارت پرداخت‌شده توسط شرکت  بیمه دانادر سال گذشته ۳۵ درصد، سهم بیمه درمان ۴۶ درصد، سهم بیمه زندگی ۷ درصد و سهم سایر رشته‌های بیمه هم ۱۱ ارزیابی شده است.

ارزیابی دنیای بیمه: کارنامه بیمه گری شرکت  بیمه دانادر سال گذشته که هم‌اکنون مدیریت آن را ابراهیم کاردگر بر عهده دارد، نشان می‌دهد که حق بیمه تولیدی این شرکت ۵۱ درصد و خسارت پرداخت‌شده هم ۳۰ درصد رشد کرده و نسبت خسارت به حق بیمه تولیدی از ۶۷ درصد در پایان سال ۱۳۹۷ با ۱۰ پله بهبود  به ۵۷ درصد در پایان سال ۱۳۹۸ رسیده است.

 

خروج از نسخه موبایل