تقدیر از مشتریان ارزنده بانک در سیستان و بلوچستان

در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «اصغری حسامیه» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان سیستان و بلوچستان و «علیرضا ملازاده» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان، از مشتریان ارزنده به عنوان سفیران قرض‌الحسنه تجلیل شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین «اصغری حسامیه» مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت و جایگاه قرض‌الحسنه در دین مبین اسلام، اظهار داشت: مفهوم ثروت جزو آیین عبادی اسلام است، اما در برخی موارد به دلیل عدم شناخت کافی در جامعه مفهوم نگاه اسلام به ثروت در جامعه اشتباه تعبیر می‌شود.

وی گفت: در قرآن ۶ بار تأکید شده کسانی که در راه خیر قدم بر می‌دارند و افرادی که قرض می‌دهند، مال‌شان زیاد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین «اصغری حسامیه» مزایای ارجحیت بانکداری قرض‌الحسنه نسبت به صندوق‌های فردی را حفظ آبروی نیازمند، ضمانت برگشت و رونق اقتصادی جامعه برشمرد و تأکید کرد: این موضوع به خوبی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اجرا می‌شود.

بانکداری قرض‌الحسنه موجب فقرزدایی می‌شود

در ادامه این مراسم «علیرضا ملازاده» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان با تشریح عملکرد صندوق‌های قرض‌الحسنه، عنوان کرد: در سال ۱۳۸۶ اولین بانک تخصصی قرض‌الحسنه تأسیس شد. از ابتدای تأسیس، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران همواره در شاخص‌های عملکردی و استانداردهای بانکداری، عملکرد بسیارخوبی را ثبت کرده‌ و توانسته با ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه جایگاه ارزنده‌ای در شبکه بانکی کشور کسب کند.

وی گفت: بانکداری قرض‌الحسنه موجب فقرزدایی می‌شود و در صورتی که در چارچوب صحیح فعالیت کند، هیچ اثری بر افزایش حجم نقدینگی نخواهد گذاشت.

رشد ۶۳ درصدی منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان سیستان و بلوچستان

در ادامه این مراسم «ملازاده» عملکرد بانک در استان را تشریح کرد و گفت: در حال حاضر منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان با رشد ۶۳ درصدی نسبت به پایان سال گذشته، به ۴۰هزار میلیارد ریال رسیده است.

«ملازاده» بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۶۰هزار نفر از مردم استان در این بانک حساب فعال دارند که ۱۹درصد از جمعیت کل استان را شامل می‌شود.

وی افزود: این بانک در سال جاری بیش از ۴۰هزار فقره وام معادل ۳۱هزار میلیارد ریال به مشتریان استان پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک در استان با اشاره به تسهیل فرآیند پرداخت و ضمانت وام، گفت: این بانک از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰هزار فقره وام را بدون ضامن در استان پرداخت کرده که معادل ۲۷ درصد وام‌های پرداختی استان است؛ همچنین بیش از ۸۰۰۰ فقره وام با ضمانت سفته الکترونیک پرداخت شده که معادل ۲۰ درصد وام‌های پرداختی استان است.

طرح‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جذاب است

«حمیدرضا میرشکاری» مدیرعامل شرکت مهندسی انرژی گستران نیمروز نیز در این مراسم ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانک، اظهار داشت: طرح‌ها و خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای شرکت‌های دولتی و غیردولتی بسیار جذاب است و فرآیند دریافت وام از این بانک بسیار آسان است.

وی با تأکید بر استفاده گسترده‌تر از خدمات الکترونیک، عنوان کرد: اگر چه خدمات الکترونیک این بانک کاربردی و ساده است، اما چون همه مردم نسبت به خدمات الکترونیک، شناخت کافی ندارند؛ لازم است آموزش خدمات آنلاین بانک به صورت جدی‌تر در دستور کار قرار گیرد.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بانکی مشتری‌مدار است

همچنین «مهدی بهارشاهی» مدیرعامل صندوق تعاونی کارکنان ۱۵ خرداد استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم، اظهار داشت: تجربه موفق همکاری بانک و صندوق تعاونی کارکنان ۱۵ خرداد استان موجب افزایش تمایل به گسترش همکاری‌ها و استفاده از طرح‌های بانک شده است.

وی افزود: موفقیت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نتیجه تلاش و مشتری‌مداری کارکنان توانمند این بانک است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای رفع نیازهای جامعه گام بر می‌دارد

«اسماعیل ریگی» مدیرعامل صندوق عزیزیه در زاهدان با ابراز رضایت و تشکر صمیمانه از خدمت‌رسانی مطلوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: تعامل و همکاری کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با سازمان‌ها، نهادها و مشتریان همواره با گشاده‌رویی و اخلاق‌مداری است.

وی افزود: هدف صندوق قرض‌الحسنه عزیزیه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی است، اما به دلیل محدودیت سقف مبلغ اعطای وام در صندوق‌ها و در عین حالضرورت بهره‌مندی افراد نیازمند از وام‌های قرض‌الحسنه، صندوق عزیزیه با همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای رفع نیاز افراد جامعه گام بر می‌دارد.

در پایان این مراسم، با اهدای تندیس سفیر قرض‌الحسنه و لوح تقدیر از مشتریان حاضر در مراسم قدردانی شد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا