بانک مهر ایران در استان اصفهان وام بدون ضامن داد

«رضا اسفندیاری» اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۹۲ هزار فقره وام بدون حضور مشتری در شعبه و در حدود ۶۰ هزار فقره وام بدون ضامن به شهروندان اصفهانی پرداخت شده است.

«رضا اسفندیاری» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان، در رابطه با عملکرد سال ۱۴۰۲ بانک در این استان گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان هم‌راستا با اهداف عالی سازمان در پی خدمت‌رسانی به همه اقشار جامعه است. این بانک تلاش مضاعف خود را در سال ۱۴۰۲ همچون سال‌های گذشته به کار بست تا موجبات رضایتمندی آحاد مردم را فراهم کند.

اسفندیاری با اشاره به آمارهای ثبت شده گفت: در استان اصفهان ۲۹ شعبه و ۴ باجه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مشغول ارائه خدمتند که از این تعداد ۱۴ شعبه در مرکز استان قرار دارند و ۱۵ شعبه دیگر در شهرستان‌های استان مشغول به خدمات‌رسانی هستند.

وی در ادامه افزود: تعداد مشتریان بانک در این استان تقریباً یک میلیون نفر است که از این تعداد ۱۵۶ هزار نفر در سال جاری جذب شده‌اند.

اسفندیاری خاطرنشان ساخت: منابع استان در حال حاضر ۱۸ همت است که نسبت به سال پیش رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد. میزان افزایش مصارف (تسهیلات) در سال جاری نیز نسبت به سال گذشته رشد ۵۷ درصدی داشته و به ۱۴ همت بالغ شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اصفهان ضمن اشاره به نسبت مصارف به منابع که عدد ۷۸ درصد را نشان می‌دهد، افزود: نسبت مطالبات به مصارف ۰.۱۸ (هجده صدم) درصد است که در بین بانک‌های استان بی‌نظیر است.

اسفندیاری گفت: اساس مشتری‌مداری در استان اصفهان، حفظ کرامت مشتری است و در این زمینه در سال ۱۴۰۲، حدود ۹۲ هزار فقره وام بدون حضور مشتری در شعبه و در حدود ۶۰ هزار فقره وام بدون ضامن به شهروندان اصفهانی پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۸۷ هزار فقره وام به ارزش تقریبی بیش از ۱۴ همت اعطا شده که به بخش‌های مختلفی اعم از ضروری، حمایت از کالا و خدمات و… تخصیص یافته است.

اسفندیاری خاطرنشان ساخت: از این میزان تسهیلات با توجه به پیشرفت روزانه خدمات دیجیتال بانک، بیش از ۳۰ درصد بدون ضامن و با اعتبارسنجی فردی پرداخت شده که انتظار داریم این ارقام در سال ۱۴۰۳ افزایش معناداری داشته باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا