استقبال اردبیلی ها از خدمات غیرحضوری بانک مهر ایران

«امیر فرجی آذر» گفت: در استان اردبیل بیش از ۴۵ درصد افتتاح حساب‌ها و ۵۵ درصد از وام‌های پرداختی به‌صورت آنلاین صورت گرفته است.

«امیر فرجی آذر» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل از صدرنشینی این استان در شاخص نسبت مطالبات در بین سایر استان‌ها خبر داد و گفت: کنترل و کاهش نسبت مطالبات نسبت به آمار سال گذشته از اولویت‌های این مدیریت در سال ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: با تلاش کارکنان و ثبت آمار ۷ درصد کاهش در شاخص نسبت مطالبات به مصارف در قیاس با سال گذشته، مدیریت شعب بانک در استان اردبیل در صدر جدول رده‌بندی استان‌های کشور قرار دارد.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اردبیل اظهار داشت: منابع بانک در استان در سال ۱۴۰۲ رشدی ۶۲ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده و به بیش از ۴۵هزار میلیارد ریال رسیده است. همچنین تعداد وام‌های پرداختی استان در این سال به بیش از ۴۷هزار فقره به مبلغ ۳۵هزار میلیارد ریال رسیده که از این تعداد ۷۱۶ فقره وام ازدواج و ۳۴۴ فقره وام فرزندآوری است.

وی آمار تسهیلات تکلیفی پرداخت شده از محل جزء۳ و۴ تبصره ۱۸ را نیز به این شرح اعلام کرد: از محل جزء۳ تبصره ۱۸ برای کمیته امداد ۳۸ فقره به مبلغ ۵۱ میلیارد ریال، بهزیستی ۴۸ فقره به مبلغ ۵۷ میلیارد ریال، بنیاد برکت ۱۷ فقره به مبلغ ۲۲ میلیارد ریال و بسیج سازندگی ۲۸ فقره به مبلغ ۴۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.

فرجی آذر اظهار داشت: همچنین از محل جزء ۴ تبصره ۱۸ نیز برای کمیته امداد ۲۹۹ فقره به مبلغ ۳۵۷ میلیارد ریال، بهزیستی ۱۴۸ فقره به مبلغ ۱۴۱ میلیارد ریال و بنیاد برکت ۱۶۶ فقره به مبلغ ۱۶۷ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی آمار تسهیلات پرداخت شده به مشاغل خانگی از سوی مدیر شعب استان اردبیل را نیز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرجی آذر گفت: تعداد شعب استان در حال حاضر ۱۲ شعبه و تعداد مشتریان بانک در استان اردبیل بیش از ۱۸۵هزار نفر است. در این استان بیش از ۴۵ درصد افتتاح حساب‌ها و ۵۵ درصد از وام‌های پرداختی به‌صورت آنلاین صورت گرفته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا