گزارش عملکرد شش ماهه معاونت مالی و پشتیبانی بیمه سرمد

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، معاون مالی و پشتیبانی در خصوص وضعیت مالی شرکت گفت: صورت‌های مالی حسابرسی شده دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور با رشد ۳۵۶ درصدی سود خالص نسبت به دوره مالی قبل به سود حدود ۸۴ میلیارد تومانی و سود ناخالص فعالیت‌های بیمه‌ای با ۸۷ درصد افزایش نسبت به دوره مالی قبل به مبلغ ۳۱۹ میلیارد تومان افزایش یافت که در مهلت مقرر در سامانه کدال انتشار یافت.

حسن پورکاظمی همچنین افزود: درآمد سرمایه‌گذاری‌های شرکت با ۱۳۳ درصد افزایش به مبلغ ۷۷ میلیارد تومان در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ رسیده است.

معاون مالی و پشتیبانی بیمه سرمد با اشاره به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۶۷۶ میلیارد تومان به هزار میلیارد تومان گفت: مرحله پذیره‌نویسی حق تقدم خرید سهام از ۱۶ آبان ماه آغاز شده و ۱۵ دی ماه پایان خواهد یافت.

آقای پورکاظمی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان آبان ماه کلیه مطالبات بیمه‌شدگان بانک صادرات و همچنین کلیه خسارت‌های ثالث مالی و بدنه تسویه و پرداخت شده، همچنین تتمه بدهی به بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی از محل بیمه نامه‌های صادره سنوات قبل بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان پرداخت و تسویه نهایی شده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا