تایید عملکرد بیمه اتکایی ایران معین در مجمع سالیانه

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین، در این جلسه که کلیه سهامداران، اعضای هیأت مدیره، نمایندگان بیمه مرکزی ج.ا.ایران، سازمان حسابرسی(حسابرس مستقل و بازرس قانونی) و سازمان بورس و اوراق بهادار حاضر بودند، موارد تعیین شده در اختیار مجمع عمومی عادی در دستور کار قرار گرفته و به رأی گیری گذاشته شد.

ابتدا حمید دیانت‌پی رئیس هیأت مدیره و سرپرست بیمه اتکایی ایران معین، با ارائه گزارش جامع از عملکرد هیأت مدیره این شرکت در سال مالی 1401، سهامداران را در جریان اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی مجموعه قرار داد.

طی این مجمع بعد از استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند 1401 بررسی و با تایید سهامدارن به تصویب رسید، پس از آن کلیه بندهای دستور جلسه مجمع، از جمله تقسیم سود نقدی به رای گذاشته شده و توافق به عمل آمد.

گفتنی است، مجمع فوق با قدردانی از عملکرد هیأت مدیره و پرسنل شرکت و اعلام برنامه افزایش سرمایه شرکت، اقدامات نهایی جهت عرضه سهام شرکت در فرابورس، انتشار اوراق اتکایی و جذب پرتفوی اتکایی با تاکید بر مدیریت ریسک، به عنوان برنامه‌های هیأت مدیره برای سال مالی 1402 پایان یافت.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا