گسترش تعامل نهادناظر صنعت بیمه با دستگاه های مرتبط

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی خاطرنشان کرد: موضوع دسترسی آسان به سامانه های اطلاعاتی مرتبط با دستگاه های مربوطه به تقویت زیرساخت های بیمه ای به خصوص در رشته شخص ثالث و همچنین هاب درمان، کمک می کند.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این نکته که صنعت بیمه نباید به شکل منفعل رفتار کند، تصریح کند: صنعت بیمه یک صنعت مطالبه گر و آرامش گستر است و باید خواسته های جدی خود را در همه سطوح ممکن پیگیری کند.
وی با تاکید دوباره بر اهمیت تجهیز صنعت بیمه به ابزار هوشمند و دیجیتال محور، اظهار داشت: نهاد ناظر صنعت بیمه در آینده نزدیک برای تسهیل در امر یکپارچه سازی فعالیت های فناوری شرکت های بیمه، گام های موثری برمی دارد.
دکتر استادهاشمی از تامین حقوق بیمه گذاران به عنوان خط قرمز نهاد نظارتی یاد کرد و گفت: ما از طرح های نوآورانه، تسهیل گر و تعمیم بخش شرکت های بیمه حمایت کرده و روند صدور مجوز به آنان را تسریع خواهیم کرد.
رئیس شورای عالی بیمه در این نشست ها بر مسائلی نظیر: کاهش مقررات دست و پاگیر، تقویت فناوری در شرکت های بیمه، استقرار حاکمیت شرکتی و توسعه بیمه های زندگی در راستای کاهش دغدغه های مردم و دولت نیز تاکید کرد.
گفتنی است در چهارمین دور دیدارهای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های بیمه با رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مسئولان ارشد شرکت های دی، آسماری، هوشمند فردا و بیمه زندگی هامرز حضور داشتند که به طرح مسائل و دیدگاه های خود پرداختند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا