گام برداشتن در مسیر اهداف شهدا، مسئولیت همگانی است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: شهدا در مسیر رضای خدا، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از میهن اسلامی جان خود را تقدیم کردند و اکنون حرکت در این مسیر مسئولیت همگانی است .

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی در مراسم غبارروبی گلزار شهدای محله دارآباد تهران که به مناسبت هفته بسیج و با حضور جمعی از مدیران این بانک برگزار شد، با بیان این مطلب گفت: شهدا اهداف مقدسی داشتند، هیچ کدام از آنها برای منافع مادی و دنیوی در دفاع مقدس شرکت نکردند، بلکه اهداف والایی همچون رضایت خدا، حفظ ارزش‌ها و پاسداری از کرامت انسانی و امنیت کشور سرلوحه کار آنها بود و ما باید در این مسیر حرکت کنیم .

 وی افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدایی است که جان در طبق اخلاص گذاشتند. اگر آن فداکاری‌ها و رشادت‌های دوران دفاع مقدس نبود، بی‌شک اوضاع کشور ما بدتر از کشورهایی بود که امروز گرفتار جنگ و ناامنی هستند.

دکتر للـه‌گانی ادامه داد: امروز مسئولیت سنگینی بر عهده ماست. به ویژه اینکه شبکه بانکی و حوزه اقتصاد در رشد و توسعه کشور نقش مهم و حیاتی دارد. بنابراین، برای حرکت در مسیر شهدا دو وظیفه مهم داریم؛ تأکید بر اصول و مبانی بانکداری اسلامی و توجه ویژه به حل مشکلات مردم و محرومان جامعه.

 مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پایان تأکید کرد: همگی باید تلاش کنیم تا با خدمت‌رسانی مطلوب و با کیفیت به هموطنان، کمک به اشتغال‌زایی به ویژه در مناطق محروم و حمایت از رشد و رونق تولید مسئولیت خود را در برابر انقلاب و آرمان‌های شهدا به خوبی ایفا کنیم .

در ادامه این مراسم، سرهنگ اکبری از مسئولان سپاه ناحیه دارآباد نیز طی سخنانی گفت : اگرچه شهدای گرانقدر در دوران دفاع مقدس حماسه آفریدند، اما امروز نیز افرادی که در شبکه بانکی و حوزه اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند کار بزرگ و قابل‌تقدیر انجام می‌دهند.

وی افزود: با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و تأکید مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر حوزه اقتصاد و تولید، شبکه بانکی در خط مقدم تحقق اهداف شعار سال هستند و با حمایت از تولید و کمک به اشتغال‌زایی می‌توانند به رشد و پیشرفت کشور کمک کنند.

سرهنگ اکبری در پایان اظهار داشت: خدمت به مردم و هموطنان و تلاش در راه آرمان‌های انقلاب و کشور، مسیر شهداست و شبکه بانکی نیز با خدمات شایسته‌ای که به مردم ارائه می‌کند، در مسیر شهدا گام بر می‌دارد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا