کارنامه ترم آخر نورالهی تقدیم به رضوانی

فروش شرکت بیمه تجارت نو که به تازگی با تغییر در ترکیب هیات مدیره مواجه شده، در شهریور امسال با رشد 93 درصدی در شهریور سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال به 4 هزار و 106 میلیارد و 228میلیون ریال رسید و باید دید در نیمه دوم سال این جهش تولید حق بیمه ادامه می‌یابد؟

به گزارش دنیای بیمه، این شرکت در دوره تازه مدیریتی‌اش چه سرنوشتی را تجربه خواهد کرد چه اینکه پس از انتخاب مهران رضوانی، بهزاد درگاهی، غلامرضا زمردیان، سعید حشمتی به عنوان اعضای هیات مدیره، سکان هدایت بیمه تجارت نو به مهران رضوانی سپرده شد. در حکم تایید صلاحیت او به عنوان مدیرعامل جدید بیمه تجارت نو، علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت افزایش سرمایه برای خروج شرکت از شرایط موجود، متنوع سازی پرتفوی و متناسب سازی ضریب خسارت، اصلاح ساختار سازمانی و سرمایه انسانی شرکت، مدیریت بهینه درآمد هزینه و مولدسازی دارایی‌ها، برنامه‌ریزی برای پرداخت خسارات معوق تاکید شده است.

به این ترتیب کارنامه نیمه نخست سال جاری بنو را می‌توان آخرین میراث نیما نورالهی، مدیرعامل سابق این شرکت قلمداد کرد که با تراز 32 درصدی بسته شده است. چرا که شرکت یادشده در 6 ماه ابتدایی سال جاری بالغ بر 16 هزار و 809 میلیارد و 829 میلیون ریال درآمد بابت فروش بیمه‌نامه داشته و در مقابل بالغ بر 12 هزار و 715 میلیارد و 945 میلیون ریال خسارت پرداخت کرده است.

کارنامه ترم نخست بیمه تجارت نو در سال 1402 با سهم 30 درصدی رشته درمان، 24 درصدی رشته شخص ثالث، 13 درصدی رشته بیمه زندگی، سهم 10 درصدی بیمه مهندسی و 9 درصدی بیمه کشتی بسته شده و از کل خسارت پرداخت شده هم 55 درصد سهم رشته درمان، 18 درصد سهم بیمه زندگی و 16 درصد سهم ثالث بوده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا