چهلمین نشست کمیته ریسک بانک ملی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر رزازان بر شناسایی ریسک های عمده و مهم در بانک و اهمیت مدیریت اثربخش این ریسک¬ها به خصوص ریسک های اعتباری، نقدینگی، عملیاتی و بازار تاکید کرد و گفت:  تحقق این مهم در گرو  مساعدت و همکاری مستقیم و تنگانگ اداره کل اطلاعات بانکی و بخش مالی بانک با اداره کل مدیریت ریسک است.

وی در ادامه سخنان خود به مدیریت صحیح دارایی ها اشاره کرده و افزود: مدیریت صحیح دارایی و بدهی در بانک به منظور پیشگیری از وقوع مخاطرات و ریسک های احتمالی بسیار پر اهمیت و مهم است .

در این جلسه دکتر شایان ارانی نیز بر استفاده از ظرفیت های موجود در بخش فناوری اطلاعات بانک و مشخصاً اداره کل اطلاعات بانکی در خصوص پیشبرد اهداف کمیته ریسک تاکید کرد.

در ادامه مراسم گیتاناز نوری رئیس اداره کل حسابداری مدیریت و بودجه در خصوص آخرین وضعیت نقدینگی و همچنین وضعیت منابع و مصارف بانک گزارشی ارئه کرد.

لیلا رضایی رئیس اداره کل اطلاعات بانکی نیز ضمن تببین استراتژی داده‌ در بانک ملی ایران  ، به ارائه گزارش  در خصوص ظرفیت ها و توانمندی های موجود در اداره کل اطلاعات بانکی، ارائه و پیاده سازی انواع داشبوردهای اطلاعاتی  و … پرداخت.

در پایان اداره کل اطلاعات بانکی از یکی از داشبورد های تحلیلی تهیه شده در حوزه مدیریت ریسک  رونمایی کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا