چتر حمایتی بانک کارگشایی بر سر بیش از 166 هزار متقاضی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از ویژگی‌های مهم تسهیلات بانک کارگشایی این است که متقاضیان در مواقع ضروری بدون ضامن و در قبال ترهین طلا بدون پرداخت اقساط ماهانه، یکی از وام‌های قرض‌الحسنه یا جعاله را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت می کنند.

بانک کارگشایی در مدت مذکور ، به ارزش بالغ بر 22 هزار و 92 میلیارد ریال به متقاضیان تخصیص داده که گره گشای مشکلات محرومان و نیازمندان شده است.

بانک کارگشایی در مدت هفت ماه نخست سال نیز تعداد 62 هزار و 485 فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بیش از 2 هزار و 822 میلیارد ریال و تعداد 103 هزار و 762 فقره تسهیلات جعاله به ارزش 19 هزار و 270 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، آمارها نشان می دهد پرداخت تسهیلات جعاله و قرض الحسنه بانک کارگشایی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 86 درصد و 84 درصد رشد داشته است.

بانک کارگشایی به عنوان یکی از واحدهای بانک ملی ایران در حال حاضر با ۱۳ شعبه و ۴۲ دایره فعال در سراسر کشور می کوشد در مواقع ضروری با حداقل زمان در ازای ترهین طلاآلات با پرداخت تسهیلات جعاله و وام قرض الحسنه برای کمک هزینه درمان، کمک هزینه تحصیلی، تهیه جهیزیه، ودیعه مسکن و … در کنار مشتریان خود باشد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا