پیشرفت چشمگیر پروژه‌های نهضت ملی بانک مسکن در زنجان

بانک مسکن استان زنجان از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قرارداد ساخت حدود 17 هزار واحد مسکونی به مبلغ 82 هزار و 798 میلیارد ریال را با سازندگان به امضا رسانده است

به گزارش دنیای بانک از پایگاه خبری بانک مسکن ، یونس احمدی مدیر شعب استان در بازدید از پروژه 519 واحدی بنیاد مسکن شهرستان قیدار با بیان این مطلب گفت: بانک مسکن استان در این مدت برای ساخت 16هزار و 501 واحد مسکونی مبلغ 62هزار و 849 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

وی در این بازدید که مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان نیز حضور داشتند؛ از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه قرار گرفت و راهکارهای لازم را به منظور تسریع در پیشرفت آن ارایه کرد.

احمدی همچنین با قدردانی از اقدامات شایسته و عملکرد مطلوب عوامل اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان زنجان، بر فراهم سازی بسترهای مناسب برای تعامل بیشتر با پیمانکاران و سازمانهای مرتبط و موثرتاکید کرد.
مدیر شعب بانک مسکن استان با بیان اینکه پروژه های اجرایی در استان پیشرفت چشمگیری داشته‌اند، تصریح کرد: در راستای اجرای سیاستهای دولت محترم برای توسعه مسکن و رونق اقتصادی همچنان با تمام ظرفیت و توان خود برای اجرای هر چه بهتر پروژه های نهضت ملی مسکن تلاش می‌کنیم

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا