پیام نوروزی مدیرعامل بانک توسعه تعاون

محمد شیخ‌حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون بمناسبت آغاز سال جدید پیام تبریک منتشر کرد.

بِسمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ
یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ
یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ
حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ
با سلام و احترام می کنم به خانواده بزرگ بانک توسعه تعاون، بویژه مشتریان و شرکای ارزنده ما در عرصه خدمت ،همکاران عزیزم و خانواده آنها در سراسر کشور.
چشم بر هم زدنی یک سال دیگر از عمر سپری شد و یکبار دیگر ما در آستانه آغاز بهار و شروع سال نو هستیم .
سالی که گذشت بنظر من که سالیانی است در شبکه بانکی کشور توفیق خدمتگذاری دارم ،از دشوار ترین سالهای نظام بانکی کشور بود .فراز و فرودهای فراوانی را پشت سر گذاشتیم اما به مدد عنایات پروردگار و همت و حمایت مشتریان و همکاران ،از دل این دشواریهای بسیار ، رشد و رونق پدید آمد بنحوی که کارنامه بانک توسعه تعاون در سال ۱۴۰۲ را می توانم یکی از کارنامه های موفق ارزیابی کنم.خداوند را بواسطه این لطف شکر گزارم .
مقدمه سال ۱۴۰۳ هم بسیار امید بخش و فرح انگیز است .چراکه بهار جان و ضیافت رمضان که آغاز سال سلوکی است بر رستاخیز بهارانه زمین مقارن شده است .هم روح در معرض نفحات قدسی است و هم جسم فرصت بالندگی دارد.هر دو بعد وجود انسان در معرض تعالی است .
این تقارن نیکو به زعم من نوید بخش سالی پر برکت تر و امید بخش تر برای هم میهنان عزیزمان خواهد بود البته مشروط بر تلاش و کوشش بیشتر همگی ما مخصوصا کسانی که همچون بنده در کسوت مسوولیت و خدمتگزاری به مردم هستند .
به فضل پروردگار گوش به فرمان مقام معظم رهبری خواهیم بود تا با سرلوحه قراردادن شعار و عنوان سال آتی ،کمیت و کیفیت خدمت رسانی خودمان را دوچندان کنیم و لبخند رضایت را بر جان و دل همه ایرانیان عزیز بنشانیم .
عید نوروز و خرمی بهارانه آن را به محضر شما تبریک عرض می کنم و از خدای بزرگ تقاضا می کنم که عافیت و برکت ، سلامت و موفقیت های مادی و معنوی را در زمره مقدرات سال جدید همه شما منظور فرماید .
دلهایتان پر از نور و لبهایتان سرشار سرور ان شاء الله.
محمد شیخ حسینی
نوروز ۱۴۰۳
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا