پیام مدیر عامل بیمه سرمد به مناسبت ۱۳ آذر روز ملی بیمه

به نام خدا

🔺بنویسیم بیمه، بخوانیم امنیت

از نخستین دغدغه‌های بشر که در همه اعصار ‌برای انسان‌ها اهمیت بی بدیل داشته و دارد تامین امنیت است. یکی از مهمترین تدابیر عقلا برای رفع این دغدغه راه اندازی «بیمه» برای مقابله با ریسک های احتمالی پیش رو است که از یکسو با تقبل هزینه ای اندک آسودگی خاطر را برای بیمه گذار به ارمغان آورده و از دیگر سو با طراحی رشته های هوشمند از پوشش های بیمه ای توسط بیمه گر زمینه یک فعالیت اقتصادی سالم و سازنده را برای فعالان این صنعت رقم می زند.
در تمام کشورهای توسعه یافته صنعت بیمه بعنوان یکی از بازارهای بالنده شناخته می شود که از جریانات مالی شفاف، سالم و سازنده ای برخوردار بوده و سهم بسزایی در توسعه کسب و کارها و رشد اقتصادی ایفا می کند.
بر این باورم در کشور ما نیز علیرغم قدمت قریب به یک سده بیمه گری و باوجود احساس نیاز عموم مردم به آن همچنان راه درازی تا رسیدن به وضعیت مطلوب آن در پیش داریم و این در شرایطی است که صنعت بیمه همواره بیشترین مسیولیت را در روزهای سخت اقتصادی کشور متقبل شده و می شود که عملکرد چند ساله اخیر خود بهترین گواه بر این مدعاست.
خوشبختانه دولت سیزدهم یکی از اولویت های کاری خود را حمایت از صنعت بیمه تعریف کرده و از اینرو شرکت بیمه سرمد خود را موظف می داند همگام با سیاست های ابلاغی ارکان بالادستی و بویژه استانداردهای اعلامی نهاد ناظر صنعت به ارائه خدمات گسترده خویش به هموطنان عزیزمان ادامه داده و ضمن جلب رضایت عموم مردم با رفع دغدغه‌های آنان و تامین امنیت خاطر مردم شریف در سراسر کشور، سهم خود را از این بازار توسعه بدهد.
بهبود ترکیب پرتفوی بیمه‌ای و بازنگری و اصلاحات در نرخ های فنی و خروج از قرار داد های زیان ده ، رشد ۳۶۶ درصدی سود در پایان سال مالی ۱۴۰۱، رشد ۱۳۳ درصدی  سود سرمایه گذاری با کسب  ۷۷۰ میلیارد ریال سود از محل سرمایه گذاری بورسی و غیر بورسی در ۶ ماهه اول سال جاری ، افزایش سرمایه ۱۰۰۰۰ میلیارد ریالی و رشد ۷۳ درصدی فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته بخشی از موفقیت های شرکت بیمه سرمد بوده که نهایتاً منجر به صعود سطح توانگری شرکت از رتبه دو در سال گذشته به سطح یک گردید.
کوتاه سخن آنکه تجربه نشان داده است می توان با پایبندی به اصول حرفه ای ، تقویت روحیه همدلی و رعایت استانداردها زمینه موفقیت همه ذی نفعان اعم از بیمه گزار، بیمه گر و سهامدار را تضمین کرد و موجبات رضایتمندی آنان را فراهم ساخت.
در پایان فرارسیدن روز بیمه را به همه فعالان این صنعت سترگ بویژه همکاران متعهد و دلسوزم در شرکت بیمه سرمد، سهامداران محترم، بیمه گذاران ارجمند و شبکه فروش پر تلاش تبریک و تهنیت می گویم. برای یکایک آنان از باری تعالی کامیابی و تندرستی را آرزومندم.
سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا