پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه برای روز پرستار

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را خدمت هم‌وطنان ارجمند و پیروان راستین بزرگ‌بانوی نهضت کربلا، به ویژه پرستاران گران‌قدر ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

زینب کبری(س) پیام‌آور نهضتی بود که پیام آزادگی و انسانیت را در گوش تاریخ فریاد زد و شریکی اثربخش برای برادر بزرگوار خود حضرت امام حسین(ع) در نهضت عاشورا بود؛ چرا که به واقع اگر زینب نبود کربلا در کربلا می‌ماند.

ولادت بزرگ بانوی واقعه کربلا مصادف با روز پرستار است. در فرایند توسعه هر کشوری، عناصر و شاخص های مختلفی نقش دارند. بی شک شاخص بهداشت و درمان و آموزش شهروندان در این حوزه، مهم و حیاتی است. سنگ بنای هر پیشرفتی بر اساس وجود نیروی انسانی سالم و توانمندی است که با نیروی فکر و اندیشه، توان جسمی خود و امید به زندگی بهتر و با کیفیت‌تر در راه تحقق اهداف حرکت می‌کند. در این مسیر، فعالان حوزه سلامت از جمله پرستاران و تلاش‌های آن‌ها، تسهیل¬گر این فرایند است. پرستارانی که با وجود همه مشکلات و مرارت‌هایی که در مسیر شغلی و کاری خود دارند، صادقانه و دلسوزانه رسالت خود، یعنی تامین سلامت افراد جامعه را به خوبی انجام می‌دهند.

پرستاران نماد فداکاری و ازخودگذشتگی‌اند که در کنار سایر فعالان حوزه بهداشت و درمان در تمامی ایام به ویژه در شرایط بحرانی به عنوان حافظان سلامت، مراقبت از اعضای جامعه را به عهده دارند.

در روز مبارک و فرخنده پرستار، از تمامی تلاش‌ها، گذشت و فداکاری این قشر ساعی و صبور قدردانی می‌کنیم و ضمن تبریک و شادباش این روز، برای این عزیزان سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون در کار و زندگی آرزومندیم.

اسماعیل للـه‌گانی

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا