پیام اتحاد بیمه گران چیست؟

ساعتی پس از انتخاب محسن پورکیایی مدیرعامل اسبق بیمه ایران و بیمه کوثر او به همراه تعدادی ای مدیران عامل شرکت‌های بیمه راهی برج بیمه شدند و با اعضای هیات عامل بیمه مرکزی دیدار کردند. اولین صحبت پورکیانی این بود که رمز موفقیت صنعت بیمه در گرو اتحاد بین همه بازیگران است و علی استاد هاشمی هم این را گفت که باید در این صنعت فضای کاری به گونه‌ای باشد که ایده‌های نو خلق شده و از طریق شرکت‌های ببمه‌ای عملیاتی شود.

به گزارش دنیای بیمه، نشست مشترک رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی با دبیر کل جدید سندیکای بیمه گران ایران، اعضای هیات رییسه و کاندیداهای دبیر کلی سندیکا به میزبانی بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی استادهاشمی در این جلسه ، کاندیداتوری دو رییس کل اسبق ، مدیران عامل شرکت‌ها، نمایندگان شبکه فروش و بانوان گرامی در انتخابات سندیکا را نشانه اهمیت این رکن اساسی صنعت بیمه دانست و گفت: همکاری و همراهی بیمه مرکزی با سندیکای بیمه‌گران موجب تحرک جدی صنعت شده و این همدلی نیاز اصلی امروز صنعت است.

رئیس کل بیمه مرکزی اضافه کرد: قدمت صنعت بیمه و گذشته پرنور و پرفروغ این حوزه ایجاب می‌کرد که انتخاباتی پرشور برای سندیکا، برگزار شود و الحمدالله حضور چهره‌های مختلف در این انتخابات به اقتدار این رکن از صنعت بیمه افزود.

استاد‌هاشمی با اشاره به تصریح قانونی فعالیت سندیکا در قانون تاسیس بیمه مرکزی، این نهاد را جزو معدود نهادهای سندیکایی در کشور قلمداد کرد که پشتوانه قانونی و مقرراتی دارد. رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : همراهی و هماهنگی همه ارکان از جمله شبکه فروش، سندیکای بیمه گران، شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی باعث تقویت جایگاه این صنعت در نهادهای قانونگذاری و مجامع و نهادهای کلان و تاثیرگذار در کشور خواهدشد.

وی با تقدیر از همه فعالیت‌هایی که در طول تاریخ بیمه مرکزی و صنعت بیمه انجام شده است ، گفت: خدشه انداختن بر کارها و فعالیت‌های گذشته مطلوب نیست بلکه باید با همراهی و همدلی بگونه‌ای عمل کرد که اهالی این صنعت بابت فعالیت در این حوزه افتخار نمایند و هنر ما باید انجام کارهای نشده باشد.

استادهاشمی بهره گیری از نقطه نظرات کارشناسی در همه حوزه‌های کاری و فنی را جزو رویکردهای اصلی خود نامید و گفت: باید در این صنعت فضای کاری به گونه‌ای باشد که ایده‌های نو خلق شده و از طریق شرکت‌های ببمه‌ای عملیاتی شود.

او در پایان ضمن تشکر از خدمات سید محمد کریمی در طول دو دوره دبیرکلی سندیکا، انتخاب قاطع محسن پورکیانی را تبریک گفت. بر اساس این گزارش محسن پورکیانی دبیر کل جدید سندیکای بیمه گران ایران هم در این جلسه اظهار امیدواری کردکه با کمک همه ارکان صنعت بیمه از جمله شبکه فروش، بیمه مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی قدم‌های مثبتی برای توسعه بیمه برداشته شود.

وی با بیان این نکته که رمز موفقیت صنعت بیمه در گرو اتحاد بین همه بازیگران این صنعت است گفت: لزوم اجرای این رویکرد بهره گیری از توان ، تخصص و تجربه همه نخبگان و مدیران است.

شایان ذکر است در این نشست مشعلچی قائم مقام بیمه مرکزی که پیشتر در نامه‌ای خواهان حضور حداکثری مدیران عامل در انتخابات دبیرکلی سندیکای بیمه گران ایران شده بود از برگزاری پرشور انتخابات و همراهی اعضا برای شرکت در این انتخابات قدردانی کرد. در ادامه حسن شریفی رئیس شورای عمومی سندیکا نیز به ارایه گزارشی از روند برگزاری انتخابات و انسجام میان اعضا برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد پرداخت. همچنین در بخش دیگری از این نشست تعدادی از اعضای هیات رییسه سندیکا و کاندیداهای دبیرکلی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا