پنجمین دوره انتخاب کارکنان برگزیده صنعت بیمه

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مجتبی حیدری معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه مرکزی در این نشست با ارائه پیشنهاد راه اندازی باشگاه کارکنان برتر صنعت بیمه بر اهمیت استمرار حمایت از کارکنان متخصص و توانمند و ایجاد تشکل های متناسب با نیازهای آینده سازمان تاکید و گفت: با تشکیل این باشگاه می توان از ظرفیت های آنان در راستای نظام حل مسئله، کارگروه های تخصصی و نظایر آن بهره مند شد.

وی از تقویت و آموزش سرمایه انسانی به عنوان راهکار اصلی برون رفت از بحران مدیریتی و توسعه ای یاد کرد و افزود: سرمایه اصلی هر صنعت، نیروی انسانی کارآمد، تحول گرا و مبتکر است که می توانند ساختارهای سازمانی را بهبود بخشند.
وی با قدردانی از استقبال گسترده کارکنان در 4 دوره قبلی گفت: پیش از ارزیابی توسط این ستاد باید نوعی خود ارزیابی بین سرمایه های انسانی از سوی شرکت های بیمه نهادینه شود و این جشنواره در سطح بندی های مختلف با هدف ایجاد انگیزه برای کارکنان صورت گیرد.
در ادامه این نشست، دکتر سید محمد کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، برگزاری این جشنواره را نقطه عطفی در ایجاد روحیه رقابت پذیری و ایجاد انگیزه میان کارکنان صنعت بیمه دانست و گفت: خوشبختانه این جشنواره با حساسیت های بالایی که داشت، مورد استقبال کارکنان قرار گرفت و هرسال با بهره گیری از تجربیات سال قبل، نقاط ضعف آن برطرف می شود.
کریمی در ادامه بر حمایت و استفاده از ظرفیت کارکنان برگزیده تاکید کرد و افزود: باید مسیر پیشرفت های بیشتر برای نخبگان و کارکنان صنعت بیمه فراهم شود.
وی همچنین بر حضور شبکه فروش در این جشنواره تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود ساختاری برای ارزیابی و رتبه بندی شبکه فروش مشخص شود تا بر اساس آن با تهیه یک چارچوب و آیین نامه مشخص، زمینه لازم برای قدردانی از تلاش های شبکه فروش فراهم شود.
شایان ذکر است، امسال سه محور ایده برتر، پژوهشگر برتر، پایان نامه و رساله برتر نیز به محورهای این جشنواره از سوی پژوهشکده بیمه اضافه شده است و علاقه مندان می توانند در این حوزه ها نیز مدارک ارسال کنند.
همچنین در این نشست بر افزایش امتیاز نگاه عملکردی و کارآمدی و توسعه فردی و توجه به فعالیت های پژوهشی با رویکرد آسیب شناسی مشکلات صنعت بیمه تاکید شد.
لازم به ذکر است، این جشنواره همزمان 13 آذر، همزمان با روز بیمه برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا