پلی‌استیشن 5، جایزه برندگان قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان

بعد از برگزاری شش دوره کمپین‌های فصلی سپرده سبای باشگاه مشتریان بانک پارسیان و پرداخت میلیاردها تومان جایزه ، حالا اولین دوره قرعه‌کشی کمپین کودک و نوجوان سپرده سبا برگزار شد. بر اساس آنچه محمدرضا پارسا فرد مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان اعلام کرده؛ به‌جز قرعه‌کشی‌های فصلی سپرده سبا که هر سه ماه یک‌بار برگزار می‌شود، امکان شرکت در کمپین کودک و نوجوان سپرده سبا و برنده شدن در قرعه‌کشی 10 دستگاه پلی‌استیشن 5 برای کودکان و نوجوانان فراهم گشت. مشمولین این کمپین زیر 18 سال سن دارند و جایزه‌اش نیز متناسب با سلایق ایشان تعیین‌شده است.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب‌وکار بانک پارسیان، داشتن سپرده سبا و حداقل میانگین یک‌میلیون ریال در سپرده سبا در طول دوره کمپین را از شرایط شرکت در قرعه‌کشی جوایز سپرده نوجوان پسند سبا عنوان و خاطرنشان کرد : درمجموع حدود 3000 نفر مشمول شرکت در این قرعه‌کشی شدند.
وی بابیان اینکه داشتن امتیاز بیشتر، شانس برنده شدن را بیشتر می‌کند، تصریح کرد: در این کمپین، 5 دستگاه کنسول پی اس5 برای حدود 200 نفر از افرادی که بیشترین امتیاز را دارا بودند قرعه‌کشی و 5 دستگاه دیگر برای سایرین قرعه‌کشی شد.
پارسا فرد بابیان اینکه سپرده سبا یکی از بهترین شرایط را در بین سپرده‌های بانکی دارد،تأکید کرد: سپرده سبا با داشتن بیشترین امتیاز بابت دریافت کارت اعتباری و تسهیلات در بانک پارسیان، معادل وهم تراز با امتیاز سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و قرض‌الحسنه پس‌انداز بوده و از طرف دیگر امکان بهره‌مندی از جوایز جذاب قرعه‌کشی‌های دوره‌ای را برای دارندگان خود فراهم می‌آورد.
از مزایای دیگر سپرده سبا می‌توان به بهره‌مندی از تخفیف 1 تا 50% در بیش از 14.000 پذیرنده در هنگام خرید با سباکارت اشاره نمود که در نوع خود کم‌نظیر است.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا