پرداخت وام مهر ایران برای بیمه زندگی بیمه تعاون

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، جلسه امضای تفاهم‌نامه میان این بانک و بیمه تعاون با حضور مدیران ارشد ۲ سازمان برگزار شد.

در این جلسه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: این بانک بیش از ۱۴.۵ میلیون مشتری دارد و تنها در سال گذشته نزدیک به ۲.۵ میلیون نفر مشتری به این بانک پیوستند. با اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سودی بابت وام‌های خود دریافت نمی‌کند، اما بانک سودآوری است و حدود ۴۰۰۰ میلیارد تومان سود انباشته دارد.
پرداخت سالانه ۳ میلیون فقره وام
وی خبر داد: اکنون روزانه بین ۱۰ تا ۱۲هزار افتتاح حساب جدید در بانک انجام می‌شود و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور سالانه ۳ میلیون فقره وام پرداخت می‌کند. این بانک سالانه بیش از ۸۰ درصد افزایش منابع دارد که از متوسط شبکه بانکی بالاتر است. معوقات بانک نیز کمتر از نیم درصد است و بهترین عملکرد در سطح شبکه بانکی به شمار می‌رود.
شمسی‌نژاد خبر داد: با راه‌اندازی پروژه مزد خدمت، برای نخستین بار کارمزد ثابت سالیانه را حذف خواهیم کرد و این اقدام باعث می‌شود اقبال مردم بیش از پیش به قرض‌الحسنه افزایش یابد.
کسب رتبه نخست توانگری مالی برای ۵ سال متوالی
«یونس مظلومی» مدیرعامل بیمه تعاون نیز در این دیدار اظهار داشت: این بیمه در همه استان‌ها شعبه و نماینده دارد. بیمه تعاون بیش از ۲۰۰۰ نماینده و بیش از ۵۰۰۰ سهامدار حقیقی در بورس دارد. تنها شرکتی تعاونی و سهامی عام است که در بازار اصلی بورس حضور دارد.
وی خاطرنشان ساخت: بیمه تعاون ۵ سال متوالی رتبه نخست توانگری مالی را به دست آورده و همچنین در سال‌های گذشته ۲ برابر میانگین صنعت بیمه رشد کرده است. این بیمه یکی از معدود شرکت‌هایی است که ۵ سال است سود تولید و توزیع کرده و هیچ زیان انباشته‌ای نیز ندارد.
مظلومی با اشاره به اینکه محصول بیمه زندگی ما بسیار جامع است، گفت: برخی از ویژگی‌های آن منحصر به بیمه تعاون است. پوشش بیمه آتش‌سوزی نیز به بیمه‌شوندگان ارائه می‌شود تا سال اول به‌صورت رایگان، منزل یا محل کار خود را بیمه کنند. همچنین پوشش بیماری‌های خاص را داریم که شامل ۳۰ بیماری می‌شود.
در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری به امضای مدیران ۲ سازمان رسید. بر اساس این تفاهم‌نامه، در قالب طرح حمایت از کالا و خدمات ایرانی بانک، افراد معرفی شده از طرف شرکت بیمه می‌توانند به منظور دریافت خدمات بیمه عمر و زندگی، تا سقف ۲ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه از بانک دریافت کنند. مدت بازپرداخت وام‌های پرداختی به هر یک از خریداران نیز حداکثر ۶۰ ماه است.
گفتنی است این طرح با پیگیری مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گیلان به سرانجام رسیده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا