پرداخت بی وقفه و گسترده وام ازدواج در بانک ملی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک از ابتدای ابلاغ دستورالعمل وام ازدواج تاکنون سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام های قرض الحسنه ازدواج به جوانان و متقاضیان واجد شرایط در شبکه بانکی برعهده داشته است.

بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه سال گذشته اعتباری به ارزش 246 هزار و 18 میلیارد ریال در راستای پرداخت وام ازدواج به 177 هزار و 130 نفر صرف کرده است که با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی به طور متوسط روزانه در این مدت 493 نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند و به خانه بخت رفتند.

بانک ملی ایران در همین مدت 39 هزار و 542 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به 95 هزار و 409 متقاضی پرداخت کرده است.

بانک ملی ایران همواره یکی از محورهای فعالیت و سیاست‌های اعتباری خود را پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به منظور ترویج سنت حسنه و کمک به ازدواج جوانان قرار داده و بر همین اساس بخش قابل توجهی از تسهیلات خود را معطوف به این حوزه کرده است بر این اساس از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت 57 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 28 هزار و 431 نفر را به خانه بخت فرستاد.

همچنین بانک ملی ایران نیز در این مدت 23 هزار و 579 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به 39 هزار متقاضی پرداخت کرده است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا