پخش زنده برنامه‌های گرامیداشت همایش بیمه و توسعه 1402

برنامه‌های گرامیداشت سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه» به صورت زنده پخش خواهد شد.

به گزارش دنیای بیمه به نقل از پژوهشکده بیمه، سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه‌وتوسعه با موضوع «تکامل زیست بوم صنعت بیمه (تکافل، حکمرانی، فناوری‌های نوین)» روزهای 12 و 13 آذرماه 1402 به صورت حضوری در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با ارائه برنامه‌های علمی و تخصصی متنوع برگزار خواهد شد.
در نوبت صبح روز یکشنبه 12 آذرماه، مراسم افتتاحیه همایش و سخنرانی میزبانان و میهمانان ویژه داخلی و بین‌المللی اعم از اساتید، صاحب‌نظران و مدیران ارشد حوزه بیمه، تکافل و مالی اسلامی از کشورهای مالزی، اندونزی، امارات متحده عربی و ترکیه انجام خواهد شد. در دومین روز از برگزاری این رویداد و همزمان با روز ملی بیمه نیز، در نوبت صبح، سخنرانی‌های علمی با حضور مقامات کشوری، مدیران ارشد صنعت بیمه و میهمانان ویژه بین‌المللی برگزار و کلیه برنامه‌های گرامیداشت نوبت صبح روزهای 12 و 13 آذرماه 1402 جهت بهره‌برداری مخاطبان به صورت زنده پخش خواهد شد.
مخاطبان گرامی جهت مشاهده برنامه‌های گرامیداشت سی‌امین همایش ملی و یازدهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه می‌توانند از ساعت 8:00 تا 12:00 روزهای 12 و 13 آذرماه به نشانی Https://live.irc.ac.ir مراجعه نمایند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا