هم‌افزایی بانک رفاه و شستا، منجر به رشد اقتصادی می‌شود

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: هم‌افزایی این بانک و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) منجر به رونق تولید و رشد اقتصادی در کشور می‌شود و بستر تحقق اهداف شعار سال را فراهم می‌کند.

دکتر اسماعیل للـه‌گانی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بانک رفاه کارگران در حاشیه دومین نشست هم‌افزایی این بانک و شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، با بیان این مطلب افزود: بدون شک توسعه همکاری‌های متقابل این بانک و شرکت، ارزش افزوده بالایی برای کشور و سودآوری ارزشمندی برای کارگران و بازنشستگان به همراه دارد.

وی افزود: بانک رفاه کارگران مزین به نام “کارگران” و متعلق به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است و ما متعهد هستیم که خدمات مناسبی به این عزیزان ارائه کنیم.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به ظرفیت‌های اقتصادی شرکت شستا اشاره کرد و گفت: این شرکت یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور که 9 هلدینگ تابعه دارد که در حوزه‌های مختلف، نفت، گاز و پتروشیمی، دارویی، مخابراتی، سیمانی، کشتیرانی و… فعالیت می‌کنند و دارای ظرفیت‌های اقتصادی بسیار عظیمی هستند. در بسیاری از بخش‌های اقتصادی کشور از جمله حوزه سیمان، بیش از 50 درصد تولیدات از سوی هلدینگ‌های زیرمجموعه این شرکت تولید می‌شود.

وی افزود: از سوی دیگر با افزایش سرمایه‌‌ای که در بانک رفاه کارگران انجام شد و با توجه به ابتکار این بانک در انتشار اوراق گواهی سپرده خاص و همچنین ظرفیت‌های دیجیتال بانک، فرصت بسیار مناسبی است تا از طریق هم‌افزایی بین این دو مجموعه نسبت به پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای و ارائه خدمات مناسب به ذی‌نفعان اقدام کنیم.

دکتر للـه‌گانی به نقش انتشار اوراق گواهی خاص بر تحقق اهداف شعار سال اشاره کرد و گفت: انتشار این اوراق از یک سوی با جمع‌آوری منابع سرگردان از سطح جامعه منجر به “مهار تورم” و از سوی دیگر با تامین مالی واحدهای تولیدی، بستر “رشد تولید” را فراهم کند.

وی در پایان تصریح کرد: طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای بسیاری در شرکت شستا وجود دارد که می‌توانیم از طریق انتشار این اوراق نسبت به تامین مالی آنها اقدام کنیم و از این طریق در مسیر رونق تولید و اشتغالزایی را در این شرکت گام برداریم.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا