هزینه درمان آرتروز را کاهش دهید

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، ۲۰ مهر ماه را روز جهانی آرتروز نامیده اند؛ آرتروز شایع ترین بیماری مفصلی است که در آن غضروف مفصلی دچار آسیب و تخریب می‌شود و به تدریج بی‌تحرکی و ضعف قدرت عضلانی را به دنبال می‌آورد.

در بیماران مبتلا به آرتروز به دلیل کم تحرکی و نیز ساکن ماندن زیاد مفاصل، شانس ابتلا به سایر بیماری ها مانند کرونا و نیز دیابت نیز افزایش می یابد.

آرتروز یک بیماری پیشرونده و مزمن است و بهبودی قطعی ندارد، اما فیزیوتراپی می توان سبب جلوگیری از پیشرفت آن شود. همچنین با تقویت عضلات، مفصل ثبات بیشتری پیدا کرده و مشکلات بیمار کمتر می‌شود.

کاهش وزن، بهبود تغذیه و مصرف انواع ویتامین ها، می تواند عوارض ناشی از این بیماری را کاهش دهد. ژنتیک افراد، سن، جنسیت و وزن، می تواند از عوامل ابتلا به آرتروز باشد.

با این حال برای بهبود عوارض ناشی از این بیماری، درمان هایی وجود دارد که البته شامل هزینه است. امروزه بسیاری از درمان های خانگی برای این بیماری در نظر گرفته شده که می توان آن ها را با تهیه وسایل خاص، اجرایی کرد.

با این حال، هزینه های کاهش عوارض آرتروز تا حد قابل قبولی تحت پوشش بیمه های درمان است. شرکت بیمه آسماری نیز بیمه درمان تکمیلی خود را به شکلی طراحی کرده است که هزینه های فیزیوتراپی مورد نیاز برای بیماران مبتلا به آرتروز را پوشش می دهد.

متقاضیان محترم می توانند برای خرید این بیمه نامه به شبکه فروش شرکت بیمه آسماری مراجعه و یا از طریق شماره‌ی ۰۲۱۴۳۴۱۷ اطلاعات بیشتر را کسب کنند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا