نیازمند تصمیمات تاثیرگذار و بنیادین برای كاهش تصادفات رانندگی هستیم

به گزارش روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت های بدنی در شیراز، به دغدغه دیرینه و همیشگی خود در خصوص کاهش تصادفات و حوادث ناشی از آن اشاره کرد و گفت: از دیرباز در دستگاه های مختلف پیگیر مسائل مرتبط با کاهش تصادفات بودم لذا پیشنهاد می کنم درصدی از منابع پرداختی به بیمه ها و محل مصارف آن ها به استان ها واگذار شود.
استاندار فارس بر ضرورت افزایش اختیارات استان ها اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیازمند تصمیمات تاثیرگذار و بنیادین هستیم؛ برخی اقدامات در مجموع باعث افزایش هزینه نمی شود اما آمارها را کاهشی خواهد کرد. اگر این اختیار به استان واگذار شود که ۱۰ – ۲۰ درصد هزینه ای که بیمه انجام می دهد صرف اقدامات مورد نظر شورای ترافیک کاهش تصادفات شود قطعا نتایج ارزشمندی خواهد داشت.
دکتر ایمانیه اذعان داشت: شورای عالی کاهش تصادفات بایستی فعال تر شود و این مُهِم با فراهم شدن زمینه های آن توسط دستگاه های مشارکت کننده میسر می شود.
وی به رفع بیش از یکصد نقطه حادثه خیز در استان اشاره کرد و گفت: در زمینه کاهش تصادفات و کاهش خسارت های بدنی و مالی بایستی همه دست به دست هم دهیم و هرکدام به سهم خود گوشه ای از مسائل را رفع کنیم؛ استان فارس در این زمینه آماده همکاری و همراهی است.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا