نمایشگاه اینوکس2023؛ فرصت توسعه همکاری بانک ملی با فعالان صنعت مالی

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست های مشترک زمینه‌های ارتقای سطح همکاری های دو جانبه در خصوص خدمات ارزی و ریالی بررسی شد.

این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور محسوب می شود، محلی برای فعالان اقتصادی و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور در راستای افزایش و انتقال دانش مالی و عرضه تازه ترین تحولات، خدمات، محصولات و دستاوردهای بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه و در مجموع نمایش تازه ترین تحولات صنعت مالی نظیر بنگاه های اقتصادی، موسسات و گروه های مالی و شرکت‌های سرمایه گذار است که در کنار هم زمینه های توسعه و تکمیل زنجیره ارزش، همکاری برای تامین مالی پروژه ها و افزایش دانش و بینش سرمایه گذاری فعالان اقتصادی را محقق می کند.

بانک ملی ایران با حضور در این نمایشگاه بین المللی درکنار 250 شرکت داخلی و خارجی، آمادگی خود را در جهت ارائه خدمات مالی و حمایت همه جانبه از توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور با ارتقای سطح همکاری ها اعلام کرد.

بانک ملی ایران که با فعالان حوزه بازار پول، بازار بیمه و بازار سرمایه تعاملی گسترده دارد و پیش از این نیز در زمینه تامین مالی این بخش اقدامات گسترده ای انجام داده است، این بار نیز حضور فعال در این نمایشگاه را مغتنم برشمرد و به ارائه مشاوره، ایده و محصول خود پرداخت و خدمات و پیشنهادهای تازه ای با رویکردی ویژه‌ برای متقاضیان خدمات ارائه داد .

از این رو در غرفه بانک ملی ایران شرکت های داده ورزی سداد، پرداخت الکترونیک سداد، مرکز فینوداد، صرافی، کارگزاری و گروه سرمایه گذاری مدار حضور داشتند و خدمات و توانایی های این بخش ها معرفی شد، همچنین در این نمایشگاه خدمات بانک در بخش بانکداری جامع، خدمات ارزی و دیجیتال به نمایش در آمد.

همسو با این اقدام، معرفی و ارائه خدمات ارزی و ریالی در حوزه تسهیلات و حساب های بانکی و خدمات اعتباری، بخشی دیگر از فعالیت های بانک ملی ایران در این نمایشگاه بود.

براین اساس غرفه بانک ملی ایران در دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری کشور در کیش با استقبال پرشور علاقمندان، شرکت کنندگان، مدیران شرکت ها، بنگاه های اقتصادی، موسسات، گروه های مالی از جمله اتاق بازرگانی ایران، شرکت هواپیمایی ایران ایر تور، سازمان منطقه آزاد چابهار و بندر انزلی، گروه سرمایه گذاری کیمیا، سازمان بورس و اوراق بهادار، توسعه سنگ آهن مرکزی، گوهر ترابر سیرجان و … مواجه شد.

از سویی دیگر تعدادی از دانشجویان گروه اقتصاد، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور، خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها و اقشار مختلف مردم در غرفه بانک ملی ایران حضور یافتند و از نزدیک از خدمات و محصولات بانک ملی ایران آگاه شدند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا