نماد بانک آینده «وآیند» بازگشایی شد

فراهم شدن زمینه فعالیت بانک‌ها در بازار پول و بازار سرمایه، کمک موثر به رونق اقتصادی، افزایش تولید و حمایت از ایجاد اشتغال و حفظ اشتغال موجود است.
سیاست سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سازمان متولی و ناظر بر فعالیت در بازار سرمایه مبنی بر جلوگیری از توقف طولانی نمادها در بازار از یک سو و پیگیری مداوم و مستمر مسئولین بانک آینده در جهت رفع محدودیت‌های موجود درقالب فراهم نمودن شرایط لازم برای فعالیت مجدد در بازار سرمایه، نتایج مثبت و قابل قبولی را به همراه داشت.
برگزاری جلسات کارشناسی و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین سازمان بورس و اوراق بهادار و بانک آینده و متعاقب آن ارائه اطلاعیه‌های شفافیت متعدد در قالب ساماندهی دارائی‌های موجود، کشف قیمت و ارزش‌گذاری واقعی اموال به قیمت کارشناسی روز از سوی بانک آینده، بازگشایی نماد بانک آینده «وآیند» را پس از بیست ماه به همراه داشت.
گفتنی است افشائات اخیر صورت گرفته از سوی بانک در سامانه کدال در خصوص ارزیابی دارائی‌های فیزیکی شرکت‌های تحت پوشش با هدف شفاف‌سازی و حمایت از سهام و حفظ منافع سهامداران بانک به هنگام بازگشایی سهام صورت پذیرفته است. لازم به ذکر است تحقق این مهم و بازگشائی نماد بانک آینده در گرو اعتماد و صبوری سهامداران و همراهی آنان طی این مدت بوده است.
اتخاذ استراتژی مناسب و تدوین برنامه‌های هدفمند با لحاظ کردن همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود از سوی بانک آینده در سال جاری موجب اقدامات و اتفاقات اثربخش در چرخه تکمیل خدمات‌رسانی این بانک شد.
در حالی که بانک آینده طی هفته گذشته موفق به اخذ مجوز مرحله دوم و سوم عملیات ارزی از بانک مرکزی ج.ا.ا گردید بازگشائی نماد «وآیند» بانک آینده در بازار سرمایه تائیدی بر پیگیری‌های بی‌وقفه در جهت مرتفع ساختن موانع فعالیت، سرعت‌بخشی به جریان و نحوه خدمات‌رسانی و بیانگر تلاش بی‌وقفه بانک در همسوئی و هماهنگی بیشتر با سیاست‌های مرتبط در عرصه بازار پول و سرمایه، اصلاح و کیفی‌سازی فعالیت و خدمات بانک است.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا