نظارت هوشمند، نیازمند نیروی انسانی مجهز به دانش روز است

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، علی استاد هاشمی رئیس کل بیمه مرکزی در اولین روز کاری خود با کارکنان معاونت نظارت دیدار و گفتگو کرد.

وی در این نشست از زحمات همکاران خود در معاونت نظارت که یکی از حساس ترین حوزه های نهاد ناظر محسوب می شود، قدردانی کرد و گفت: پیاده سازی نظارت هوشمند در صنعت بیمه، نیازمند نیروی انسانی متخصص و مجهز به دانش روز است و کارکنان باید همواره در تلاش باشند با بهره گیری از یافته های پژوهش های بین المللی و حضور در دوره های علمی و عملی توان نظارتی خود را تقویت کنند.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود بر تقویت جایگاه و نقش حمایتی بیمه در میان مردم تاکید و گفت: صنعت بیمه باید به گونه ای عمل کند که خدمات بیمه ای جزء جدایی ناپذیر زندگی روزمره مردم شود و در این راستا صنعت بیمه باید همگام با نیازهای روز جامعه حرکت کند و برای تمام فعالیت های اقتصادی و اجتماعی افراد بیمه نامه طراحی کنند.
دکتر استاد هاشمی همچنین از افزایش آگاهی رسانی عمومی در راستای اشاعه فرهنگ بیمه میان مردم به عنوان رویکرد جدید نهاد ناظر خبر داد و گفت: برای آشنایی بیشتر مردم با خدمات و محصولات بیمه ای باید صنعت بیمه باید با همکاری صدا و سیما، حضور مستمر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی داشته باشد چرا که صنعت بیمه همیشه به عنوان حامی مردم در روزهای سخت حادثه حضور داشته اما به دلیل عدم اطلاع رسانی کافی، نقش و کارکرد بیمه گاها نادیده گرفته شده است.
وی در پایان صنعت بیمه را یک صنعت گسترده با تعاملات داخلی و فرا سازمانی دانست و گفت: امیدوارم با همراهی و هم دلی بتوانیم فصل جدیدی برای صنعت بیمه رقم بزنیم.
شایان ذکر است در این نشست کارکنان و مدیران حوزه معاونت نظارت به طرح سوالات و خواسته های خود از رئیس کل جدید بیمه مرکزی پرداختند.
گفتنی است این برنامه نخستین جلسه از دیدارهای پیش بینی شده رییس کل با معاونت های بیمه مرکزی است و نشست مشترک با سایر معاونت ها نیز در روزهای آینده انجام می شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا