نسخه جدید اپلیکیشن صاپ با سرویس‌های ویژه منتشر شد

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این نسخه از اپلیکیشن صاپ، استعلام زنجیره ذینفعان و عودت چک نیز به خدمات قبلی از جمله ثبت، تایید، انتقال و استعلام چک‌های صیادی اضافه و زنجیره خدمات چک تکمیل شده است. خدمت استعلام زنجیره ذینفعان چک، این امکان را به صادرکننده و سایر ذینفعان چک می‌دهد که نسبت به وضعیت کنونی چک صادرشده اطلاع کسب کنند.

ذینفعان چک همچنین می‌توانند در صورت نیاز، با خدمت عودت چک نسبت به بازگرداندن و ابطال چک اقدام کنند. خدمات چک در اپلیکیشن صاپ، محدود به بانک صادرات ایران نبوده و مشتریان تمامی بانک‌ها امکان استفاده از آن را دارند.

جمع‌آوری وجوه صندوق‌های قرض‌الحسنه مجاز، خدمت دیگری است که به نسخه جدید اپلیکیشن صاپ افزوده شده است. با استفاده از آن، صندوق‌های قرض‌الحسنه مجاز می‌توانند نسبت به جمع‌آوری اقساط تسهیلات پرداختی خود اقدام کنند. کاربران صاپ نیز با هر کارت بانکی دارای رمز پویا، می‌توانند نسبت به پرداخت اقساط صندوق قرض‌الحسنه خود در بستر این اپلیکیشن اقدام کنند. سهولت پرداخت و دریافت اقساط برای صندوق‌های قرض‌الحسنه و مشتریان آنها، ازجمله مزایای استفاده از این سرویس در اپلیکیشن صاپ است.

کاربران اپلیکیشن صاپ همچنین می‌توانند در نسخه جدید، از سرویس ارسال اعلان نیز بهره‌مند شوند و پیام‌های مهم شامل به‌روزرسانی‌ها و اضافه شدن خدمات و طرح‌های جدید را دریافت کنند.

امکان صدور و ابطال آنلاین واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری تأمین سرمایه سپهر، امکان دیگری است که در این نسخه از اپلیکیشن صاپ در اختیار مشتریان این شرکت سرمایه‌گذاری قرار گرفته است.

انتقال وجه کارت به کارت با مبدأ 12 بانک، امکان پرداخت قبوض با هر کارت بانکی دارای رمز پویا، پرداخت قبوض مختلف خدمات عمومی و سازمانی، امکان خرید شارژ از مبدأ همه کارت‌های شتابی، دریافت تراکنش‌های کارت بانکی، ثبت و استفاده از خدمات کارتی بانک‌های مختلف، خريد و صدور آنلاين انواع بيمه‌نامه، خدمات پس از فروش سایپا و ایران‌خودرو، خدمات گردشگری مانند خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و سرویس‌های نیکوکاری، نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد و موارد دیگر، ازجمله خدمات اپلیکیشن صاپ برای مشتریان بانک صادرات ایران و سایر بانک‌های کشور به نشانی: www.bsi.ir در دسترس است.​

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا