مشتری‌مداری، یکی از مهمترین مزایای رقابتی بیمه دی به شمار می‌رود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت که در جمع مدیران شعب ارزیاب خسارت «شرکت آتیه سازان امید نسل فردا» سخن می‌گفت، با اشاره به اهداف کلان شرکت بیان داشت: در حال حاضر بیمه دی، گامی بلند را به سوی گسترش بازارهای خود برداشته و امیدوار است با ایجاد و تقویت مزایای رقابتی خود، اهداف تعیین شده را محقق نماید. وی افزود: در این مسیر، شعب ارزیابی خسارت می‌توانند با عملکرد مطلوب خود در حصول اهداف شرکت بسیار تأثیرگذار باشند.

مدیرعامل بیمه دی در ادامه اظهار داشت: در جهان امروز که تکیه بر اصل مشتری‌مداری، موجب مزیت رقابتی است، رفتار شایسته، سنجیده و محترمانه می‌تواند ضمن نگاهداشت بیمه‌شدگان در جذب مشتریان جدید نیز مؤثر باشد. وی استمرار چنین رویکردی را موجب تقویت تصویر ذهنی جامعه از برند بیمه دی و پدید آوردن تجربه‌ای خوشایند برای مشتریان عنوان کرد.

مهندس موهبتی با تأکید بر آن‌که سودآوری، رمز موفقیت و شرط ماندگاری همه‌ی بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: گرچه حرکت کلان بیمه دی نیز در همین راستا قرار دارد، اما در خصوص احترام به مشتریان و بیمه‌شدگان، به ویژه تکریم خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران، می‌بایست، نگاهی انسانی به موضوع داشته باشیم و خدمت‌دهی در حوزه‌های درمانی را با رویکردی اخلاق‌مدارانه دنبال کنیم. زیرا این قشر معزز، بیش از هر طیف دیگر اجتماعی، نیازمند تکریم و رسیدگی جدی هستند.

مهندس موهبتی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به پرداخت به‌روز اسناد درمانی، از تلاش تمامی افراد در خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایثارگری تشکر نموده و ابراز داشت: گرچه با اقدامات انجام شده، میزان رضایتمندی بیمه‌شدگان درمانی تا سطح معنادار و قابل توجهی ارتقاء پیدا کرده است، لیکن نمی‌بایست کوشش هر روزه در راستای بهبود شرایط متوقف گردد و این تلاش برای افزایش سطح خدمات به این قشر معزز تا رسیدن به مطلوب‌ترین شکل ممکن، ادامه یابد.

مدیرعامل بیمه دی، وقوف و آگاهی نسبت به کلیه‌ی قوانین ارزیابی اسناد درمانی را از دیگر شاخص‌های موفقیت آن شرکت قلمداد نموده و بیان داشت: آن چه مانع از عقب‌ماندگی بوده و ما را در جهت به روز بودن در تمامی زمینه‌ها سوق می‌دهد، امر یادگیری و مقوله‌ی آموزش است که نباید نسبت به آن غفلت ورزید. از این رو می‌بایست به تمامی روش‌ها و شیوه‌های نوین آموزش و یادگیری دقت و توجه داشته و آن را جدی تلقی نماییم.

مهندس طاهر موهبتی در پایان سخنان خود، برگزاری این همایش را موجب همدلی، همکاری و هم‌افزایی میان ارکان و اجزاء بیمه دی دانسته و اظهار امیدواری کرد، با توجه به تبادل دانش و انتقال تجارب میان شرکت کنندگان، اهداف این همایش به تمامی محقق گردد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا