مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن، صبح روز دوشنبه ۹ مردادماه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی مجمع عمومی عادی سالانه بانک مسکن، منتهی به ۲۹ اسفندماه سال مالی ۱۴۰۱ در سالن “جهاد اقتصادی” وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.
در این جلسه که با حضور دکتر محمدجواد شریف زاده معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی و دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن برگزار شد، گزارشی از عملکرد سال گذشته بانک مسکن ارایه شد و به سئوالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داده شد.
همچنین در این نشست، دکتر قربان اسکندری مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره بانک مسکن و نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، وزارت صنعت معدن تجارت، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و سازمان حسابرسی حضور داشتند.
در پایان این نشست، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفندماه 1401 بانک مسکن با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، اعضای مجمع، نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران بانک مسکن به تصویب رسید.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا