كمك و مشاركت‌ در اصلاح نقاط حادثه خیز از سوی صنعت بیمه

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی رئیس کل بیمه در جلسه با استاندار اصفهان ضمن بیان مطلب بالا گفت: یکی ازفرصت های بیمه در این سند مردمی کردن آن است که برنامه هایی مانند کروکی آنلاین، فراهم آوری زمينه های لازم برای بهره گیری مناسب از سامانه جامع اطلاعات و استفاده از تکنولوژی‌های نوین برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات بیمه ای به مردم از آن جمله است که می تواند تاثیر زیادی در کاهش تقلبات و تخلفات داشته باشد.

مهندس مجید بهزادپور با اعلام آمادگی صنعت بیمه برای تعریف پروژه‌هاو برنامه های‌لازم با هدف توسعه بیمه گفت :وظیفه اصلی این صنعت پوشش ریسک های مختلف است وبرای عملیاتی شدن این موضوع باید از تمامی ظرفیت های کشور در همه مناطق استفاده کرد.
وی در بخش دیگری از این جلسه گفت : از راه اندازی صندوق بیمه حوادث طبیعی زمان زیادی نگدشته است ولیکن با توجه به اینکه از نظر شرعی و قانونی عقد بیمه ای بین مردم و بیمه بسته شده است ما موظف ایم که مطابق با قوانین و در صورت بروز حادثه به تعهد خود عمل کنیم.
رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به نقش نقاط حادثه خیز در بروز حوادث جاده ای اعلام آمادگی کرد که با اولویت بندی این نقاط ، اقدامات لازم برای اصلاح آنها در این استان شروع شود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا