قرمز پوشی شاخصهای بورسی در 14 دیماه

شاخص کل بورس امروز با ۱۲ هزار و ۱۹۶ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۲۲۱۷ واحد کاهش یافت و رقم ۴۷۳ هزار و ۱۹۹ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز ۲ هزار واحد مثبت شد و در کانال ۴۷۳ هزار و ۱۹۹ واحدی صعود کرد. در این بازار ۵۳۳ هزار معامله به ارزش ۷۱ هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال انجام شد.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و  معدنی و صنعتی گل گهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند. در مقابل نماد‌های حکشتی، وبملت، وپارس وخودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بازار سهام برجای گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۱۶۱ واحد کاهش تا رقم ۲۰ هزار و ۲۱۵ واحد نزول کرد. در این بازار ۲۹۹ هزار معامله انجام شد که ۵۳ هزار و ۸۴۷ میلیارد ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پالایش نفت لاوان، مدیریت انرژی امدی تابان هور، بهمن دیزل و بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا