قدردانی فرمانده سپاه محمد رسول الله از بانک مسکن

دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در سالروز ولادت فرخنده حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار با سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ دیدار و گفتگو کرد.

دکتر سید عباس حسینی در دیدار با سردار سرتیپ حسن حسن زاده ضمن تبریک روز پاسدار و ولادت امام حسین (ع) با تشریح اقدامات بانک مسکن در ارائه تسهیلات و اجرای طرح نهضت ملی گفت: بانک مسکن در راستای اجرای رسالت دولت محترم و سیاست های نظام جمهوری اسلامی در توسعه بخش مسکن و کمک به حل مشکل اقشارمختلف جامعه؛ از آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون تعداد 328 هزار و 824 واحد مسکونی قرارداد به امضا رسانده است.

مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به پرداخت تسهیلاتی در حدود 765 هزار و 271میلیارد ریال برای ساخت 308هزار و 809 واحد مسکونی افزود: 35درصد از تسهیلات پرداختی مربوط به خود مالکان است.

دکتر حسینی با اشاره به توجه ویژه بانک مسکن بر مشارکت و ایفای تعهدات خود در طرح نهضت ملی ابراز امیدواری کرد با همت عالی در بانک و تقویت منابع برای تحقق شعار دولت؛ کار، فعالیت و خدمتگزاری در حوزه مسکن، به امید خدا شاهد توسعه بخش مسکن و تامین نیاز اقشار مختلف مردم خواهیم بود.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ نیز با تقدیر از اقدامات بانک مسکن در حوزه مسکن گفت: حضور جدی بانک مسکن در یکسال اخیر و تلاش‌ها و پیگیری‌‌های انجام شده حاکی از تحول قابل توجهی در حوزه مسکن است به طوری که می توان اقدامات جهادی بانک مسکن را به عنوان الگو برای سایر دستگاهها و نهادها قلمداد کرد.

در ادامه این دیدار ، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) برای همراهی با بانک مسکن در زمینه مسکن سازی اعلام آمادگی کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا