قدردانی رئیس کمیته امداد از بانک صادرات

​رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارسال لوح سپاسی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در یاری رساندن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه  قدردانی کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدمرتضی بختیاری در این لوح سپاس خطاب به محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران، از عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان مورد حمایت کمیته امداد قدردانی کرد.

بانک صادرات ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری بیش از 3800 فقره وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش بیش از 1800 میلیارد ریال پرداخت کرده است. همچنین بیش از 1400 نفر از مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی در این مدت از وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن این بانک برخوردار شدند.

این بانک همچنین با هدف کمک به اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ها، در هشت ماه ابتدای سال ١٤٠٢ بیش از ١٢٥٤ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم به متقاضیان پرداخت کرد. بر اساس آمارهای بانک مرکزی، بانک صادرات ایران در این مدت رتبه برتر را در پرداخت این وام و حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن داشته است.

در بخشی از این لوح سپاس آمده است:

«….پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به نیازمندان و مددجویان معزز مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره)، یکی از اهداف اصلی و حائز اهمیت برای یاری رساندن به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مرتفع کردن بخشی از مشکلات این ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی بر اساس شاخص‌هایی همچون 3 دهک پایین درآمدی، زنان سرپرست خانوار، سالمندان و… است و پیگیری‌های به عمل آمده و میزان بهره‌مندی جامعه هدف این نهاد از تسهیلات موصوف، نشان از همت والای آن برادر گرامی دارد و به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکرا… عزوجل» از تلاش‌های خیرخواهانه، خالصانه و مجدانه جناب‌عالی و تماهی همکاران خدوم آن بانک در سراسر کشور قدردانی و تشکر می‌کنم. امید است خداوند رئوف ما را مشمول احسان خویش ساخته و توفیق‌مان در خدمت به عیال‌ا… را مستدام بدارد».

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا