غیرحضوری وام بگیر! یک روش آسان برای دریافت وام از بانک ملی

مشتریان بانک ملی ایران می توانند درخواست خود برای دریافت تسهیلات «مهربانی» را از طریق اپلیکیشن همراه بام و به صورت غیرحضوری ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، برای دریافت این تسهیلات، داشتن حساب سپرده قرض الحسنه طرح مهربانی کافی است و متقاضیانی که تاکنون نسبت به افتتاح حساب اقدام نکرده اند، می توانند در اسرع وقت و به صورت غیرحضوری آخرین نسخه اندروید، ios و PWA اپلیکیشن «بام» را از آدرس https://my.bmi.ir/landing دریافت و درخواست دریافت تسهیلات خود را ثبت کنند.

وام قرض الحسنه مهربانی ملی با احتساب میانگین کارکرد یک تا 12 ماه حساب، کارمزد 4 درصد، بازپرداخت شش تا 60 ماه و یک ضامن معتبر متناسب با رتبه اعتباری اعلام شده به متقاضیان اعطا می شود.

برای ثبت درخواست وام مهربانی به صورت غیر حضوری و از طریق بام، فعالسازی امضای دیجیتال در اپ اندروید و ios ضروری است و جهت ثبت درخواست متقاضی، باید یک ماه از زمان افتتاح حساب گذشته باشد.

همچنین در نسخه جدید بام، امکانات متعددی درخصوص وام مهربانی برای مشتریان گرامی فراهم شده است.

به طور مثال در این نسخه، امکان مشاهده مبلغ وام بر پایه میانگین مانده حساب، احراز رتبه اعتباری مشتری و ضامن و همچنین ثبت درخواست دریافت وام برای کاربران فراهم است. ضمن اینکه مشتریان می توانند مبلغ کل تسهیلات قابل دریافت خود را بر مبنای شرایط انتخاب شده مشاهده کنند.

گفتنی است، سقف فردی اعطای وام قرض الحسنه طرح مهربانی 3 میلیارد ریال است و انتقال امتیاز آن به اعضای درجه یک خانواده نیز از طریق شعب امکان پذیر است.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا