ظرفیت‌های بانک صادرات در خدمت تولید کشور

مدیرعامل بانک صادرات ایران در بازدید از شرکت «لوله و ماشین‌سازی ایران» بر حمایت از تولید و اشتغال و پشتیبانی از صنایع بزرگ کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی در جریان این بازدید در نشستی با محمدرضا بابایی، مدیرعامل شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران و کارکنان این شرکت در جهت سودآوری و ایفای نقش مؤثر در حمایت از صندوق ‌بازنشستگی کشوری، بر تقویت ارتباط و توسعه همکاری بانک با این مجموعه تاکید کرد.
سیفی با بیان اینکه با بازتعریف این ارتباط و همکاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌های بانک، می‌توان خدمات و محصولات متنوع بانک صادرات ایران را برای خدمت به تولید در این شرکت به کار گرفت، افزود: بانک صادرات ایران از نظر پوشش داخلی و خارجی شبکه شعب به عنوان یکی از بزرگترین بانک‌های کشور است و با وجود تمامی تنگناهای بین‌المللی از اروپا تا آسیای میانه و خلیج‌فارس امکانات مناسبی برای کمک به تداوم تولید و صادرات و خدمات متنوع بانکی و همچنین استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیرمجموعه از جمله بیمه، کارگزاری، واسپاری، صرافی، خدمات متنوع بانکداری الکترونیک و بانکداری غیرحضوری دارد.

او افزود: این بانک در داخل کشور نیز سریع‌ترین شبکه دسترسی به شعب را دارد و بانک با استفاده از ابزارهای مختلف مالی و بانکی برای حضور بیشتر در تامین مالی و حمایت از این شرکت آمادگی کامل دارد.
محمدرضا بابایی نیز در این نشست با استقبال از حضور مدیران بانک در این شرکت، این دیدار را به فال نیک گرفت و با ارائه گزارش مفصلی از  توانمندی‌ها و سابقه این شرکت در تولید انواع لوله در کشور، بر توسعه همکاری با بانک صادرات ایران تاکید کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا