صنعت بیمه به حکمرانی داده محتاج است

کارگاه آموزشی “ضرورت نیاز صنعت بیمه به حکمرانی داده”، از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ به صورت مجازی و از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای بانک از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی «انواع داده و تفاوت آنها با دیگر دارایی‌های یک سازمان»، «تعریف حکمرانی داده، مولفه‌ها، چارچوب و مدل‌های بلوغ حکمرانی داده»، «برشمردن دلایل نیاز صنعت بیمه به حکمرانی داده» و «مزایا و چالش‌های استقرار حکمرانی داده در سازمان‌ها به ‌طور عام و در صنعت بیمه به‌‌ طور خاص»، توسط دکتر مریم طایفه محمودی عضو هیات علمی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، خانم فهیمه سلیمی کوچی پژوهشگر پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و آقای مهدی حسین‌پور پژوهشگر و سرپرست آزمایشگاه فناوری اطلاعات پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.ir می‌باشد.
پس از ثبت نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا