صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن صایند(بانک آینده)

شرکت کارگزاری بانک آینده با تغییر استراتژی صندوق‌های تحت مدیریت خود از شهریور سال گذشته (1401) و تقویت تیم تحلیل و سرمایه‌گذاری، زمینه بهبود بازدهی را فراهم نموده که این امر نیز سبب رشد چشمگیر 1700 درصدی خالص دارایی‌های صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه آینده روشن از خرداد ماه سال جاری شده است.
صندوق گنجینه آینده روشن از نوع قابل‌معامله است و در روزهای کاری از ساعت 8:30 تا 15:00 در تابلو فرابورس، با نماد «صایند»، قابلیت معامله دارد. شایان ذکر است؛ واحدهای این صندوق، از جمله دارایی‌های دارای نقدشوندگی بالا است که سرمایه‌گذاران، بدون نگرانی از عدم‌وجود خریدار در بازار می‌توانند اقدام به فروش آن نموده و ظرف یک روز کاری به وجه حاصل از آن، دست یابند.
هم‌چنین کارگزاری بانک آینده با هدف تسهیل فرایند معاملات برای مشتریان، با انجام ثبت‌نام غیرحضوری و اجرای دستورات معاملات به‌صورت برخط (آنلاین)، امکان انجام کلیه امور مربوط را با کم‌ترین زمان و هزینه برای علاقه‌مندان فراهم آورده است.
برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانید به وب‌سایت صندوق گنجینه آینده روشن به‌نشانی ayandehfund.com و وب‌سایت شرکت کارگزاری بانک آینده به‌نشانی www.babc.ir مراجعه کرده یا با شماره 42764000 تماس حاصل فرمایید.
نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا