شناخت مردم از قابلیت های صنعت بیمه افزایش می یابد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در نشست شورای سیاستگذاری   سی امین همایش بیمه و توسعه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: شناخت مردم از ظرفیت های صنعت بیمه به روند همگانی سازی آن کمک می کند و روز ملی بیمه می تواند این قابلیت ها را به نمایش بگذارد.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان این مطلب که راه اندازی نمایشگاه تخصصی با محوریت دانش بنیان ها و مراکز نوآوری در حاشیه همایش بیمه و توسعه، امری ضروری است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ایده های جدید و ابزارهای نوآوری می تواند جذابیت های تازه ای را به صنعت بیمه اضافه کند.
وی از روز ملی بیمه به عنوان یک فرصت جدی برای تعمیم محصولات و خدمات صنعت بیمه یاد کرد و گفت: در همایش سال جاری مسائل مهمی نظیر: بررسی زوایای مختلف بیمه های تکافل، نقش بیمه در پایداری اقتصاد کشور و بهره گیری از قابلیت های صنعت بیمه در تحقق شعار سال مقام معظم رهبری، بررسی خواهد شد.
مهندس بهزادپور در پایان با اعلام حمایت از پایان نامه های بیمه ای در سطوح عالی آموزشی در خصوص کادرسازی و جانشین پروری برای حکمرانی صنعت بیمه، توضیحاتی ارائه کرد.
گفتنی است در این نشست، دکتر مجید مشعلچی _قائم مقام بیمه مرکزی_   دکتر سید محمد کریمی _ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_دکتر محمد مهدی عسکری _ رئیس پژوهشکده بیمه_، دکتر مسعود حجاریان_ مدیرعامل انجمن حرفه ای و تنی چند از اعضای شورا به طرح دیدگاه های خود پرداختند و گزارشی از برنامه های در دست اجرا به رئیس کل بیمه مرکزی تقدیم شد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا