سهم ۹۰ درصدی در پرداخت وام نهضت ملی مسکن مازندران

بانک مسکن استان مازندران 90 درصد تسهیلات طرح نهضت ملی استان را به متقاضیان پرداخت کرده است.؛ سید حسین حاجی پور مدیر شعب بانک مسکن استان مازندران گفت: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی تاکنون برای ساخت 9 هزار و چهار واحد مسکونی در قالب هزار و 130 پروژه در استان مازندران تسهیلاتی بالغ بر 34 هزار و 850 میلیارد ریال پرداخت کرده ایم.

وی در مورد عملکرد بانک در بخش بازسازی و احیای بافت‌های فرسوده شهری افزود: تا کنون برای بازسازی و احیای یکهزار و 59 واحد مسکونی تسهیلاتی بالغ‌ بر سه هزار و 198 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت‌شده است. به گفته حاجی پور در بخش نوسازی مسکن روستایی نیز یکهزار و 211 فقره تسهیلات بالغ‌ بر هزار و 714 میلیارد ریال در بخش مسکن روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

وی در ادامه با اشاره به تسهیلات حمایتی پرداخت شده توسط بانک افزود: در بخش اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی (ره) تعداد 946 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه تسهیلاتی بالغ‌ بر 675 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است. همچنین به 825 نفر از معرفی‌شدگان کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) تسهیلات ودیعه‌ مسکن به ارزش 312 میلیارد ریال اختصاص یافت.

مدیر شعب بانک مسکن مازندران یادآور شد: در بخش اعطای تسهیلات اشتغالزایی مددجویان بهزیستی، 332 میلیارد ریال تسهیلات به 426 نفر از واجدین شرایط دریافت این تسهیلات پرداخت شد.

به گفته وی، تاکنون دوهزار و 643 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و 278 میلیارد ریال نیز در بخش فرزنداوری به متقاضیان پرداخت شده است.

 

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا