سرپرست جدید فاوای بیمه مرکزی کیست؟

علی استادهاشمی طی حکمی مهندس مهدی مختاری را به سمت سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات بیمه مرکزی منصوب کرد. اما سرپرست جدید مرکز فاوای بیمه مرکزی کیست و چه ماموریتی به او واگذار شده است؟

به گزارش دنیای بیمه، استادهاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی در این حکم ضمن آرزوی موفقیت برای مهندس مختاری، ابراز  امیدواری کرد که با استعانت از پیشگاه ایزد متعال و تقید به احکام و ارزش های دینی و ولایی و بکارگیری جوانان با روحیه جهادی و انقلابی و همدلی و همکاری کارکنان محترم و متعهد آن واحد، با تمام توان در پیشبرد اهداف عالیه و برنامه های مصوب بیمه مرکزی موفق عمل کند.
رییس کل بیمه مرکزی در بخش دیگری از این حکم خواهان اهتمام و تلاش مجدانه وی در
تدوین معماری فناوری اطلاعات و ارتباطات صنعت بیمه،تدوین طرح ها و برنامه های مورد نیاز در چارچوب سیاست ها و برنامه های راهبردی بیمه مرکزی، راهبری شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات زیرمجموعه بیمه مرکزی در حوزه های تخصصی شد.
همچنین دکتر استادهاشمی بر حفظ و ارتقای امنیت داده و توسعه زیرساخت های آن در راستای ارتقای نظارت هوشمند، طراحی و توسعه ابزارهای مرتبط با هوش تجاری و داده کاوی برای ارتقای سطح تصمیم گیری مدیران ارشد صنعت، استقرار سامانه های عملیاتی و عمومی موردنیاز با هدف تسریع در  ارائه خدمات بیمه ای به بیمه گذاران و بیمه شدگان، طراحی و استقرار نظام مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات تاکید کرد و خواستار استفاده حداکثری از دانش شرکت های بیمه ای، ظرفیت بخش خصوصی و بومی فعال در صنعت سایبری و فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در راستای پیشبرد موارد فوق شد.
شایان ذکر است مهندس مهدی مختاری از متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی فناوری اطلاعات از دانشگاه علم و صنعت بوده و مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات پارک فناوری پردیس، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، سازمان انرژی اتمی و شرکتهای زیرمجموعه و مشاور فناوری اطلاعات در سازمان ها و شرکت های مختلف دولتی و خصوصی از جمله صندوق توسعه فناوری های نوین، صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد و شرکت های فناوری اطلاعات دفاعی و انجام پروژه های مختلف در حوزه های فناوری و نوآوری را در کارنامه کاری خود دارد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا