سرمد قهرمان مسابقات فوتسال صنعت بیمه شد

تیم فوتسال بیمه سرمد با بازی‌های درخشان خود قهرمان مسابقات فوتسال شرکت‌های بیمه شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در سومین دوره از مسابقات فوتسال صنعت بیمه که به مناسبت گرامیداشت شهدای غزه برگزار شد و ۲۶ تیم در آن حضور داشتند، تیم فوتسال بیمه سرمد در مراحل مختلف مسابقه بر تیم‌های بیمه معلم (۱۰ – ۰)، بیمه دانا (۵ – ۰)، بیمه پارسیان (۳ – ۱)، بیمه البرز (۳ – ۰) و بیمه دی (۵ – ۱) پیروز شد و به بازی نهایی راه پیدا کرد.

بنابراین گزارش در بازی نهایی، تیم فوتسال بیمه سرمد در مقابل بیمه آسیا بازی درخشانی را از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه ۲ بر یک به مقام قهرمانی رسید.

گل‌های تیم بیمه سرمد را صادق پورمحمددوست و مهدی کاظم‌زاده به ثمر رساندند.

تیم فوتسال بیمه سرمد با ترکیب محمد غایبی، صالح سهرابی، حمید سعیدی، صادق پورمحمددوست، مهدی کاظم‌زاده در این مسابقات شرکت کرده بود. سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، مصطفی عزالدین، رسول وثاقتی، محمد حسنی، محمد حسنی، مصطفی عزالدین و رسول وثاقتی‌صفا هم دیگر بازیکنان تیم بیمه سرمد در این دوره از مسابقات بودند. حسین صباغی هم مربی تیم بیمه سرمد بود.

بازی فینال و مراسم اهدای جوایز و جام قهرمانی با حضور علی استادهاشمی، رئیس‌کل بیمه مرکزی، صادق درودگر، مدیرعامل نساجی مازندران و جمعی از مدیران، معاونان و کارکنان بیمه سرمد در مجتمع ورزشی سازمان کشتیرانی برگزار شد.

گفتنی است، شرکت بیمه دی میزبان سومین دوره از مسابقات فوتسال شرکت‌های بیمه‌ای بود.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا