سرعت تحولات در حوزه فناوری اطلاعات بیش از پیش ارتقا می‌یابد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، مهندس مجید بهزادپور که در آیین معارفه رئیس مرکز فاوای نهاد ناظر صنعت بیمه سخن می گفت با اعلان این مطلب افزود: ساماندهی و مدیریت زیرساخت های ارتباطی و بازنگری در شیوه های عملکردی سامانه سنهاب با تمرکز بر توانمندی و ظرفیت های صنعت بیمه از ماموریت های جدی مرکز فاوا به شمار می رود.

رئیس کل بیمه مرکزی، احصا و بهبود فرایندهای سازمانی را از دیگر مسئولیت های فاوا ارزیابی کرد و اظهار داشت: استاندارسازی زیست بوم های فناوری و بهره گیری از قابلیت دانش بنیان ها می تواند در گسترش خدمات غیر حضوری به مخاطبان صنعت بیمه، نقش پررنگی را ایفا کند.
مهندس بهزادپور با تاکید بر تکالیف قانونی دولت سیزدهم در خصوص استقرار دولت الکترونیک به آمادگی صنعت بیمه برای ایفای خدمت در سامانه نسخه های الکترونیک، اشاره کرد و افزود: کاهش دغدغه های دولت و همراهی با آحاد مردم از مهمترین راهبردهای نهاد ناظر به حساب می آید.
وی نقش صنعت بیمه را در نظام تصمیم سازی کشور، دارای اهمیت ویژه دانست و تصریح کرد: پایش فعالیت های صنعت بیمه با توجه به تنوع محصولات و فراوانی خدمات یک نیاز انکارناپذیر است که با ابزارهایی نظیر داشبورد مدیریتی و سوئیچ بیمه، ممکن خواهد شد.
رئیس شورای عالی بیمه با تاکید بر ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه فن آوری از رئیس جدید مرکز فاوا خواست تا با همراهی همکاران خود این مساله را در چارچوب اسناد بالادستی با جدیت بیشتری دنبال کنند.
بر اساس این گزارش، مهندس مجید بهزادپور، نسبت به حفظ سرمایه انسانی کارآمد و متخصص و همچنین ایجاد فضای مناسب برای جایگزین پروری، تاکید کرد و گفت: جذب و نگهداری نیروی انسانی از جمله ماموریت هایی است که به قوام سازمانی و ارتقای سطح سازمانی، منتهی خواهد شد.
وی با بیان این مطلب که برخی موانع و محدودیت ها نباید توسعه فناوری را با کُندی یا توقف روبرو کند، خاطرنشان کرد: حمایت های قانونی نهاد ناظر و ارکان صنعت بیمه از گسترش فناوری و زیرساخت های الکترونیک با قدرت ادامه خواهد داشت.
شایان ذکر است در پایان این آیین، حکم سرپرست مرکز فاوا از سوی رئیس کل بیمه مرکزی به حمید رضا هادی پور اعطا شد و وی رسما دوره ماموریت جدید خود را در این سمت، آغاز کرد.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا