ساخت ۴ هزار مسکن در شهر جدید بهارستان

با حضور دکتر جعفری معاون وزیر و رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، اعضای هیات مدیره این شرکت و سرپرست و اعضای هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید بهارستان، عملیات احداث بیش از ۴۰۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن توسط شرکت عمران بهارستان در ۱۲۷ هکتار از اراضی این شهر جدید، آغاز شد.
به گزارش دنیای بانک، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس هیات میره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، در حاشیه آغاز عملیات اجرایی بیش از ۴ هزار واحد نهضت ملی مسکن مسکن در شهر بهارستان اظهار داشت: با توجه تحقق به شعار نهضت تولید یک میلیون مسکن ملی در سال رویکردهای مختلف دارد که یک بخش آن مربوط به تحویل زمین به متقاضیانی است که در آن شهر و کلان شهر دارای زمین هستیم.
وی افزود: بسیاری از شهر و کلان شهرهایی اصلی ما که شهرهای جدید بالغ بر ۶ شهر است که بهارستان جزو آنها محسوب می‌شود، به دلیل محدودیت زمین و تقاضای زمین و تحویل آن برای واحدهای یک طبقه حیاط‌دار امکان‌پذیر نبوده و برنامه‌ریزی ما برای واحدهای ۴ طبقه و ۷ طبقه است.
علیرضا جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه کلنگ‌زنی بیمارستان شهر جدید بهارستان با اشاره به پیگیری‌های انجام شده توسط زهرا شیخی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزیر محترم راه و شهرسازی دستور دادند که هماهنگی‌های لازم جهت انجام کار با مشارکت وزارت بهداشت و درمان پروژه بیمارستان شهر جدید بهارستان و به نمایندگی شرکت عمران بهارستان اجرا شود.
وی افزود: با بررسی‌های انجام در منطقه و رویت نقشه‌ها و مجوزهای صادر شده کلنگ آغاز فرآیند ساخت بیمارستان است.
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: عملیات مقدماتی پیش از عمرانی است که باید تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت و درمان انجام گیرد و انتخاب پیمانکاران نهایی شود و با نهایی شدن نقشه‌ها پیمانکار کار عمرانی را شروع کند..

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا