افتتاح ساختمان بیمه سرمد در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در مراسمی با حضور مدیرعامل بیمه سرمد، عضو هیئت مدیره و تنی چند از مدیران بانک صادرات و شبکه فروش شرکت بیمه سرمد در بوشهر ساختمان جدید شعبه این شرکت در این استان افتتاح شد.

در ابتدای مراسم مدیرعامل بیمه سرمد اقدام تروریستی اخیر در به شهادت‌رساندن جمعی از هم‌وطنان‌مان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد. سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد ضمن ابراز همدردی با مردم و خانواده‌های داغدار و مجروح در جریان این حادثه تروریستی، برای بازماندگان از خداوند صبر و سلامتی مسئلت کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه با اشاره به آمار ۹ ماهه امسال گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد رشد مطلوبی در صدور حق بیمه، سود شرکت و کاهش نسبت خسارت بوده‌ایم که نشان از تلاش تیم مدیریت، کارکنان و شبکه فروش پرتلاش شرکت دارد. سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد افزود: ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن و پرداخت خسارت درمان کارکنان بانک صادرات در دستورکارمان قرار گرفته و هم‌اکنون شاهد کاهش مدت زمان پرداخت خسارت هستیم که البته تلاش برای رسیدن به وضعیت مطلوب ادامه دارد.

در ادامه مهدی اقبالی راد، عضو هیئت مدیره بانک صادرات در سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت هموطنان در کرمان، از زحمات مدیرعامل بیمه سرمد تقدیر و قدردانی کرد و گفت از زمان حضور دکتر بهشتی‌نژاد آثار و نتایج مثبتی در شرکت بیمه سرمد به دست آمده است و امیدوارم با روند رو به رشد این شرکت خدمت‌رسانی به جایگاه مطلوبی برسد. وی همچنین به همکاری ویژه بانک و بیمه اشاره و عنوان کرد: بیمه سرمد تکمیل‌کننده خدمات بانک صادرات به عنوان یک نهاد مالی و پولی است.

آقای عباس حیدری جامع‌بزرگی مدیر شعب بانک صادرات در استان بوشهر نیز با اشاره به پتانسیل موجود در این استان ابراز امیدواری کرد با ایجاد ساختمان جدید شعبه، همکاری بانک صادرات و بیمه سرمد افزایش و این همکاری منجر به رضایت بیمه‌شدگان خصوصا بیمه‌شدگان بانک صادارت خواهد شد.

مدیر شعب بانک صادرات در استان بوشهر همچنین از زحمات مدیر شعبه بیمه سرمد در به حداقل رساندن پرداخت خسارت کارکنان بانک صادرات تشکر کرد.

در ادامه این مراسم، مدیرعامل بیمه سرمد در جلسات جداگانه با شبکه فروش و کارکنان بیمه سرمد همچنین کانون بازنشستگان بانک صادرات استان بوشهر از روند فعالیت و خدمت‌رسانی مطلع و در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتند. در حاشیه سفر استانی مدیرعامل بیمه سرمد به استان بوشهر ایشان به همراه معاون بازاریابی و معاون فنی بیمه‌های اموال شرکت از نخستین نمایشگاه تخصصی صنایع دریایی و دریانوردی ایران بازدید و مذاکراتی با برخی شرکت‌های حوزه صنایع دریایی و دریانوردی داشتند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا