زيرساخت‌هاي IT بانک صادرات چندین برابر افزايش يافته

​نخستين سفر جامع استاني تيم مديريتي جديد بانک صادرات ايران با هدف عملياتي کردن پروتکل نوين اين بانک در بازديد ميداني از تمامي شعب و واحدهاي ستادي، ارزيابي عملکرد و تبيين اهداف پيش رو، در نشستي تخصصي با حضور مديرعامل، اعضاي هيئت‌مديره، معاونان، مدير شعب و روساي شعب و حوزه‌هاي مديريت شعب استان قم به پايان رسيد.

به گزارش روابط‌عمومي بانک صادرات ايران، محسن سيفي در اين نشست با قدرداني از تلاش همکاران براي خدمت به مردم اين استان،افزود: مديران بانک صادرات ايران در قالب پروتکل بازديدهاي جديد، به صورت چهره به چهره با تمامي کارکنان بانک در هر استان  ديدار خواهند کرد و هدف حضور تأثرگذار مديران براي رفع مشکلات و دغدغه‌هاي بانک، کارکنان و تسهيل خدمت به مشتريان است.

او با بيان اينکه تبيين برنامه ها به منظور تحقق اهداف تحول بانک صورت مي‌گيرد، گفت: در اين سفرها از شعب و کارکنان برتر استان قدرداني خواهد شد.

مديرعامل بانک صادرات ايران با تاکيد بر اينکه بايد براي ماندگاري و نگهداشت مشتري، مزيت نسبي ايجاد کنيم، گفت: اگر بانک با کاهش سهم از بازار مواجه شود و درمقابل ساير رقبا سهم بيشتري از بازار به دست بياورند، به اين معني است که بانک مورد انتخاب مشتري نيستيم.

سيفي با اشاره به اين که در ساختارهاي فناوري اطلاعات ايرادات جدي داشته‌ايم، از تلاش‌هاي جدي تيم فناوري اطلاعات بانک در سال جاري خبر داد و اظهار کرد:  با تلاش‌هاي شبانه‌روزي تيم مديريتي و همکاران بخش فناوري اطلاعات بانک، زيرساخت‌هاي IT  بانک نسبت به سال گذشته بيش از چندین برابر افزايش يافته است.

او از راه‌اندازي و عملياتي شدن اپليکيشن نئوبانک صادرات ايران در آينده نزديک خبر داد و  گفت: با استفاده ازاين اپليکيشن تمامي خدمات بانکداري خرد  از طريق اين اپليکيشن انجام خواهد شد و  شعب بانک تا حد زيادي خلوت خواهند شد و امکان فعاليت بيشتر بازاريابي براي مسئولان و بانکداران فراهم خواهد شد.

سيفي از دريافت مجوز افزايش سرمايه بانک در این سال با تلاش مستمر تيم مديريتي  جديد بانک خبر داد و گفت: در روز 25 آذرماه سال جاری مجمع آن نیز برگزار خواهد شد که با اصلاح ساختار مالی، گام بلندی برای حل کسری نقدینگی و عبور از تنگناهای عملیاتی بانک برداشته خواهد شد. تا ساختار مالی و فناوری اطلاعات در بانک اصلاح نشود، فعالیت بانک در ریل صحیح قرار نخواهد گرفت.

او با یادآوری اینکه امانت‌دار سهامداران بانک هستیم، تاکید کرد که برای تمامی کسانی‌که برای بانک زحمت‌کشیده‌اند، احترام قائلیم و تلاش داریم از زحمات آنها تجلیل کنیم.

سیفی در این نشست با تاکید بر اینکه بانک صادرات ایران یک بنگاه تجاری است، تصریح کرد: شرط لازم پایداری بانک، جذب منابع و شرط کافی در این مسیر سودآوری است.

وی یادآوری کرد شرط پرداخت صحیح تسهیلات، جذب منابع کافی است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران بر استفاده از چکنو و سامانه جدید ست تاکید کرد و افزود: سامانه ست بانک صادرات ایران در جشنواره دکتر نوربخش دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک  نظام‌های پرداخت به عنوان معتبرترین جشنواره بانکداری الکترونیک در کشور، رتبه اول را کسب کرده که نشان می‌دهد بانک صادرات ایران از نظر IT   وارد شرایط جدیدی شده و تلاش‌هایش در این زمینه در میان نظام بانکی برجسته‌تر از گذشته است.

سیفی افزایش منابع گران قیمت در برخی شعب بانک را نیز مورد انتقاد قرارداد و گفت: بهای تمام شده پول در استان قم با  افزایش روبرو است که باید با یک برنامه ریزی کوتاه ومیان مدت اصلاح گردد.

او خواستار پیگیری مسئولان وکارکنان شعب برای اجرای تعهدات مشتریان تعهدی در سررسید تعهدات دریافت شده از بانک شد.

پیگیری رفع شکاف پذیرندگی در IPG  و POS از دیگر تاکیدات مدیرعامل بانک صادرات ایران در این نشست بود.

او از عملیاتی شدن سامانه BSC(کارت امتیازی متوازن) برای رصد دقیق اقدامات بازاریابی همکاران شعب خبر داد و تاکید کرد که در دهه گذشته به دلیل عدم بازاریابی مناسب، هیچ مزیت نسبی برای بانک ایجاد نشده که در برنامه تحولی بانک بر بهبود این موضوع اصرار داریم.

شایان ذکر است در این سفر یک روزه دکتر مرادی و مهدی اقبالی راد از اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک مدیرعامل را همراهی و از کلیه شعب استان بازدید و برنامه های بانک تا پایان سال را با همکاران مرور کردند.

نمایش بیشتر

بهاره صفاری

سردبیر دنیای بانک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا